מתן כהנא נגד הצעת ליברמן לביטול המועצות הדתיות בישראל

עוד הדגיש סגן השר כי לא יאפשר מתווה שיפגע בראשי המועצות ועובדיהם, ושהתקצוב לא יפגע. מבחן המעשה

צילום: המשרד לשירותי דת
צילום: המשרד לשירותי דת

המשרד לשירותי דת ערך ביום חמישי כנס מקצועי לראשי מועצות דתיות ולממונים, במעמד סגן השר לשירותי דת, ח"כ מתן כהנא, מנכ"ל המשרד לשירותי דת, שמעון (מוני) מעתוק ומנהלי האגפים במשרד הדתות. הכנס, שנערך בראשון לציון, עסק בתחומי הליבה והעיסוק של ראשי המועצות הדתיות והממונים, במטרה להעניק להם כלים וידע בעבודתם.

את הכנס פתח סגן השר, מתן כהנא, כשהבהיר בפני הנוכחים את עמדתו בעניין עתיד המועצות בישראל: "מיום כניסתי לתפקיד אני מחפש דבר אחד והוא שיפור שירותי הדת בישראל", אמר סגן השר כהנא, "זה הדבר הקדוש בעיני. לא אנשים ולא מוסדות, רק שירותי הדת הם קדושים". על ההצעה של משרד האוצר לסגור את המועצות הדתיות הגיב סגן השר ואמר: "ההצעה הזו לא מקובלת עלי ואינה רלוונטית, לא אתן יד לסגירת שירותי הדת בישראל".

עוד הדגיש סגן השר כי לא יאפשר מתווה שיפגע בראשי המועצות ועובדיהם, ושהתקצוב לא יפגע, "שירותי דת חשובים בעיני לא פחות ואולי אף יותר משירותים אחרים כמו רווחה, חינוך, תברואה".

באירוע השתתפה גם הממונה החדשה על תפעול המועצה הדתית בבית שמש הגב אתי מאיר,

בפגישות שנערכו השבוע בין נציגי היו"רים והמזכירים במועצות הדתיות למנכ"ל המשרד, שמעון (מוני) מעתוק, בנושא הצעת משרד האוצר לפירוק המועצות הדתיות אמר המנכ"ל בשם סגן השר מתן כהנא כי הנהלת המשרד דוחה מכל וכל את ההצעה של משרד האוצר ובשום פנים ואופן המשרד לא יאפשר לטיוטה שהתפרסמה לצאת לפועל..

נושאים: המשרד לשירותי דת, מועצות דתיות, מתן כהנא, בית שמש, שמעון מעתוק
צילום: המשרד לשירותי דת
צילום: המשרד לשירותי דת
צילום: המשרד לשירותי דת
צילום: המשרד לשירותי דת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: