מוזר - ערב השקת תכנית שתניב ארנונה גבוהה, שני בעלי עניין מרכזיים לא נכחו

מוזר או הזוי, ערב השקת תכנית מע"ר צפוני בלי הממונה על הוותיקה (לא הוזמנתי) ובלי הממונה על תכנון הבניה. איך? תחליטו בעצמכם.

בימים קרובים יותר
בימים קרובים יותר

ערב השקת תכנית מרכז העסקים הצפוני של העיר בית שמש צריך להיות חג אמיתי לכל פעילי הציבור ובעיקר לנבחריו. בכנס ההשקה נכחו שר הפנים והבריאות משה ארבל, ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, מנכ"ל העירייה יוחנן מאלי, המשנה לראש העיר יצחק אלמליח, חבר המועצה הרב ישראל מנדלסון, יו"ר הועדה המחוזית שירה תלמי, מתכננת הראשית של משרד השיכון ורד סלומון ממן, יזמים ותושבים.

היכן היו שאר נבחרי הציבור בעירייה? והרשימה מתחילה בסגנים, ממשה שיטרת, רינה הולנדר, מלאכי כי טוב, ישראל סילברסטין. מדובר הרי באירוע שעל פי התחזית מרכז העסקים יכפיל את הכנסות העיר מארנונה. היקפו של המתחם הוא כ- 300 דונם, 280 אלף מ' תעסוקה ומסחר וכ -4,000 יחידות דיור. אין להם עניין בהכנסות מארנונה?

שניים, אולי הכי רלבנטיים לקידום התכנית הם הממונה על תיק ההנדסה, שמעון גולדברג, סגן ראש עיר. והשני הוא שלום אדרי הממונה על פיתוח העיר הוותיקה. המע"ר כולו נושק ומטפל בעיר הוותיקה. איך אפשר להשיק משהו ששייך ובאחריות ואינך יושב ב'מסיבה'? מטיפים לאחריות, אבל בעירייה אינה מתקיימת. האם כך פותחים ומקדמים תכנית גרנזיוזית?

שאלנו בדוברות העירייה מתעקשים שכל חברי מועצת העיר הוזמנו. ביקשנו שוב ושאלנו, התשובה מהדוברות: 'כולם, כולם, כולם'. יש הזמנה שאפשר לא להיענות לה, ויש הזמנה שהיא חלק מתפקוד מחייבת. הצגת תכנית מרכז עסקים משפיעה כל כך, כלולה בהגדרה של חובת נוכחות.

ביקשנו לברר עם חברי מועצת העיר.

שלום אדרי: "לא הוזמנתי".

גולדברג: לא עונה.

שיטרית: "לא הולך לכנסי בחירות של מפלגה אחרת".

הולנדר: הוזמנתי ולא הגעתי.

נושאים: שלום אדרי, עליזה בלוך, שמעון גולדברג, בית שמש, השקת המער
בימים קרובים יותר
בימים קרובים יותר
בימים קרובים יותר
בימים קרובים יותר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: