זיוה מוגרי, מורה ותיקה במערכת החינוך המקומית זוכה להוקרה

בתחום הפדגוגי לא וויתרה המורה זיוה על ההזדמנות לקדם וללמד את תלמידיה. "לא מבזבזת רגע וכל דקה מנוצלת ליצירת חוויות למידה משמעותיות".

זיונה מוגרי צילום משפחה
זיונה מוגרי צילום משפחה

הבוקר התכנסו עובדי ברנקו וייס לפני צאתם לחופשה השנתית ואולי למחצית השלישית, כדי להוריק תודה למצטייני השנה האחרונה והיו כאלה. אחת מהן היא המורה זיוה מוגרי, מורה ותיקה במערכת החינוך המקומית, לוין ועתה בברנקו ויס.

זיוה הביאה איתה את ההתלהבות האין סופית שלה לעשות כל דבר מועיל ומחנך לכיתה ולביה"ס בכלל. הבוקר הוקירה הנהלת בית הספר את מעשיה ואת דרכה החינוכית.

" הרווחת ביושר את האמון של ההורים בכיתתך שבוטחים בך וסומכים על שיקול הדעת שלך- מציאות שעמלת עליה רבות כדי שתיווצר". מי שמצוי במערכת החינוך יודע ומבין עד כמה האתגר הזה, חיבור הורה מורה הוא אתגר קשה לפיצוח. זיוה מגורי בנפש חפצה ובלב פתוח נתנה יצרה אמון מעורר השראה שבלעדיו מלאכת החינוך הרבה יותר שלמה.

גם בתחום הפדגוגי לא וויתרה על ההזדמנות לקדם וללמד את תלמידיה. "לא מבזבזת רגע וכל דקה מנוצלת ליצירת חוויות למידה משמעותיות".

תעודת ההוקרה ניתנה למורה על עבודת הקודש החינוכית שאת עושה למען דור העתיד מתוך אמונה אהבה ומסירות".

הבוקר הוענקה לה תעודת הוקרה מידי מנהל ביה"ס שמעון וייס בנוכחות אישה היקר וחברותיה לדרך.

בסיום מכתב מצורף לתעודת ההוקרה נכתב: "זיוה יקרה, המשיכי להפיץ את זיו פנייך בכל מקום בו את נמצאת". מילים לגמרי תואמות את אופייה של המורה המסורה זיוה מוגרי.

נושאים: ברנקו וייס, חינוך, בית שמש, זיוה מוגרי
זיונה מוגרי צילום משפחה
זיונה מוגרי צילום משפחה
זיונה מוגרי צילום משפחה
זיונה מוגרי צילום משפחה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: