באיזה מקום תשובץ שיטרית ברשימת הליכוד לכנסת?

לא פחות מ-שמונה חברי כנסת פרשו או התפטרו או עזבו את שורות הליכוד, כל השמונה מוצבים לפני חברת הכנסת מבית שמש קטי שיטרית, מה שאומר ששיטרית היום מוצבת ברשימה במקום ה-24. האם זה המקום השמור לה גם בכנסת ה-25?

קטי בכנסת
קטי בכנסת

באם לא יהיו פריימריז בליכוד, האם קטי שיטרית, ח"כ במקום ה-32, ברשימת הליכוד לכנסת ה-24 תקודם ותוצב במקום בכיר יותר ברשימת הליכוד?

לפניה בסדר הבא, מופיעים מהסוף להתחלה, מיכל שיר (31), שרן השכל, (30) יפעת שאשא ביטון (29) ציפי חוטובלי (19) זאב אלקין (13) גדעון סער (6) משה כחלון (5) גלעד ארדן (4). כלומר לפי הסדר הזה היא צריכה להיות במקום ה-25 לכנסת הבאה.

ברור ככל שהמקום גבוה יותר, הסיכוי שלה לשרוד את המאבקים האישיים בבנימין נתניהו גבוה והיא והיא עשויה לקבל גם תפקידים בכירים יותר מאלו בהם פעלה ועשתה בתשעת החודשים האחרונים.

עכשיו כבר ברור שפריימריז לא יהיו.

אז מה הציפיה?

בתקשורת מדברים על בקשות נתניהו לשריין לו 1-2 מקומות . נתניהו מבקש לשריין בעשירה השלישית את ח"כ אורלי לוי אבקסיס. מן הסתם ירצה לשבצה במקום ריאלי דהיינו מעל למקום -25.

מי הן הדמויות הנוספות שבהם ירצה נתניהו להתחזק? לא ידוע.

בכל מקרה זו הזדמנות לבית שמש לתבוע את כבודה של העיר ולחייב את נתניהו להציב את שיטרית במקום גבוה, גם על פי יכולתה המוצלחת בכנסת האחרונה, וגם על פי צרכי העיר בית שמש המבקשת לשמר נציגות בכנסת גם בקדנציה הבאה.

נושאים: כנסת, בחירות, ליכוד, קטי שיטרית, בית שמש
קטי בכנסת
קטי בכנסת
קטי בכנסת
קטי בכנסת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: