מפת הסגר אינה כוללת שתי שכונות קרית בעלזא וממזרח שמש

די במפתיע, חלק מרמה ב קרית בעלזא נשמט מהסגר, האם במכוון או שבאת אין שם חולי קורונה. הסגר התחיל היום בלי התנגדויות. ולחיילים בשטח כמעט משעמם...

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
מפת הסגר
מפת הסגר

אתמול פרסמה המשטרה את מפת הסגר בבית שמש, המפה כוללת בעיקר את הציר המרכזי של רמה ב', נהר הירדן ושוליו. מהמפה נגרעה שכונת ממזרח שמש, הכוללת בתוכה כ-6000 נפש. שכונה אחרת שנגרעה מרמה ב' היא קריית בעלזא הגובלת במוסדות חינוך ממ"ד כמו אורות נריה בנים וביה"ס אורות בנות.

איך נקבעה המפה? בירור שלנו מעלה שהעירייה היא לא הגורם המתחם. מתברר שהמפה הועברה ע"י המשטרה אשר קבעה את מוקדי הסיכונים לחולי הקורונה בעיר. המפה כוללת את שכונת הקריה החרדית נחלה ומנוחה על שלושת חלקיה. ואת רמה ב'. משום מה שכונת קרית בעלזא לא נכללת בתיחום, דהיינו אין בה חולי קורונה. אם כן זו ברכה.

ראש העיר הוציאה הודעה על ההגבלה, וביקשה מהתושבים לפנות בכל מצב

הבוקר התראיין הרב ישראל סילברסטין ברדיו קול חי אצל המראיין בצלאל קאהן, איש בית שמש. איפה הייתם כעירייה עד עכשיו, להוציא אנשים חולים מהשכונות, להוציא אותם לבתי מלון. מה עשיתם עד עכשיו? נשאל הרב סילברסטין. שאלה לא פשוטה. הנה מה שענה הרב סילברסטין: "אנחנו הוצאנו מכאן עשרות, עשרות, עשרות אנשים. לצערנו יש קבוצות של אנשים שלא הולכים להיבדק וכך מדביקים אנשים נוספים."

ש. אז מה יעזור הסגר?

ת. "הסגר יעזור בהתמקדות לתת עזרה בשכונות. עשינו מה שניתן. המדינה מבינה כעת, שיהיה לנו קל יותר להוציא אנשים, יש כאן משפחות גדולות, ועכשיו שהמדינה מתמקדת בשכונות האלו יהיה הרבה יותר קל להוציא אנשים לבתי מלון, ולסייע לאנשים במקומות האלה לצאת למלוניות".

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך לזיגמן ב'קול ברמה' - "האתגר שלנו הוא לעטוף את התושבים, לעזור להם ולעודד אותם לצאת ולהיבדק, ולהוציא חולים למלונות מחוץ לעיר. בשתי השכונות שנכנסו להגבלות היה קצב הדבקה גבוה ומדאיג, בעוד שבשאר השכונות הייתה האטה. ככל שיקפידו יותר על הכללים נוכל לחזור לשגרה מהר יותר".

נכון לעכשיו אין התמרדות לסגר למרות שיצאו אתמול בלילה פשקווילים נגד ו, ולחיילים בשטח כמעט ואין מעשה.

נושאים: קורונה בבית שמש, שכונות בהגבלה, ישראל סילברסטין
מפת הסגר
מפת הסגר
מפת הסגר
מפת הסגר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מפת הסגר אינה כוללת שתי שכונות קרית בעלזא וממזרח שמש
גולש אנונימי
(5 / 5)

נכתבה ביום ראשון, 26 באפריל 2020, 10:02

רשע ושחיתות אין בסגר שום תועלת הכל נקמנות בקנאים עליזה רוצה כותרות וזהו יש דבר מועיל יותר וזה לפנות את המשפחות "הנגועות" למלניות כמו עיריית בני ברק וזה יעיל יותר בבני ברק הוכח שסגר לא יעיל כלל כמתנדב במל"ח רואה ש93 % מהקריה שומרים על הנהלים ובגלל פרחחים כולם סובלים