מפקד המחוז הודיע על פרישתו מהמשטרה

מפכ״ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי כיבד את בקשתו של הקצין, השניים סיכמו כי ניצב תורג׳מן יפרוש במהלך חודש יולי הקרוב, ולאחר שיפקד על אירועי יום ירושלים ומצעד הגאווה בירושלים.

מפקד מצטיין
מפקד מצטיין

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן למפכ״ל המשטרה על בקשתו לפרוש מהמשטרה לגמלאות, בתום שירות ממושך וארוך שנים במשטרה. ניצב דורון תורג׳מן (53) נשוי ואב לחמישה. משרת בגופי הביטחון מזה כ-36 שנים.
התגייס למשטרה בשנת 1992 כבלש במחוז ירושלים, זאת בתום שירות בחטיבת גולני. בעל עיטור המופת שהוענק לו על הצלת חיים.

בין תפקידיו הבולטים שמילא לאורך השנים במשטרה: רע״ן מבצעים מחוז ירושלים, מפקד תחנת לוד, מפקד תחנת נתניה, מפקד מרחב דוד, מפקד מרחב קדם.
מכהן בתפקיד מפקד מחוז ירושלים משנת 2021.

מפכ״ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי כיבד את בקשתו של הקצין, איחל לו בהצלחה בהמשך הדרך והודה לו על תרומתו רבת השנים לביטחון מדינת ישראל. השניים סיכמו כי ניצב תורג׳מן יפרוש במהלך חודש יולי הקרוב, ולאחר שיפקד על אירועי יום ירושלים ומצעד הגאווה בירושלים.

ניצב דורון תורג׳מן (53) מכהן בתפקיד מפקד מחוז ירושלים מזה כשלוש וחצי שנים מאז תחילת שנת 2021. את שירותו במשטרה החל כבלש ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, מיד לאחר שירותו הצבאי כקצין בחטיבת גולני בשנת 1992. בתפקידו הנוכחי- מפקד מחוז ירושלים במשטרה, הוביל את המחוז להישגים משמעותיים במגוון תחומים, בהם סיכול טרור, מאבק במסיתים ותומכי טרור, בין היתר באמצעות חמ״ל תודעה שהקים, התמודדות נחושה עם הפרות סדר אלימות, מאבק בפשיעה ועוד.

את מפקד המחוז הבא ימנה כבר המפקד החדש של המשטרה, אבשלום פלד מי שהיה מפקד תחנה בעיר.

נושאים: משטרה, מחוז ירושלים, בית שמש
מפקד מצטיין
מפקד מצטיין
מפקד מצטיין
מפקד מצטיין
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: