נחנך בנין "המרכז להתפתחות לגיל הרך"

יו"ר ועדת הכספים חה"כ הרב משה גפני: "הקהילה נמדדת ביכולתה לסייע לחלש ולנזקק, וזהו בניין המיוחד שהוקם בכדי לקדם ילדים ולתת לכל הילדים הזדמנות שווה להתפתח ולהתקדם"

גוזרים סרט, משמאל ריצ'רד פרס יוזם ההקמה
גוזרים סרט, משמאל ריצ'רד פרס יוזם ההקמה

בהתרגשות רבה נחוג בבית שמש מעמד חנוכת הבית למרכז ההתפתחותי לגיל הרך 'קשת' שע"י רשת המתנ"סים העירונית, בנין רחב ידיים המתנשא לגובה ארבע קומות, ויש בו את כל מה שצריך להתפתחותו של הילד, בצורה המיטבית ביותר והמקצועית ביותר. המבנה ששם קץ לפעילות רבת שנים מוצלחת ומוערכת של עמותה פרטית בשם מרכז רקפת.

אחר גזירת הסרט וקביעת המזוזות נערכה חגיגית חנוכת הבית באולם הגדול שבקומה הרביעית של הבניין, אולם שישמש כאולם קידום בריאות להרצאות בנושאי בריאות והתפתחות הילד.

ראש העיר משה אבוטבול אמר בדברי ברכתו במעמד כי מדובר ביום חג לילדי בית שמש, הרבה השקעה יש בבניין זה, לא קלה הייתה הדרך, בדברים טובים יש הרבה קשיים, ובהקמת בניין זה היו קשיים לא מעטים, אבל הנה ב"ה עומדים אנו היום בחנוכת הבית ורואים את הבית בתפארתו, אבל גם יודעים שהיופי כאן הוא איננו רק יופי חיצוני אלא גם יופי פנימי, יש כאן את כל מה שצריך בכדי לקדם את הילד, ויש כאן גם צוות מצויין ואכפתי.

יו"ר ועדת הכספים חה"כ הרב משה גפני אמר בדברי ברכתו כי החברה נמדדת ביכולתה לסייע לחלש ולנזקק, זהו בניין המיוחד שהוקם בכדי לקדם ילדים ולתת לכל הילדים את ההזדמנות להתפתח ולהתקדם, ולכן זה משמח לראות כי בית שמש שמה לה למטרה לקדם פרויקט שכזה, פרויקט שכל כולו אכפתיות למען הילד הקטן שצריך את הדחיפה ואת הקידום..

גב' יעל יעקובי האפוטרופסית הכללית שסייעה להעברת תרומת משפחת סעדה מצרפת להקמת הבניין, אמרה בדברי ברכתה כי היא רואה כאן שני מצוות חשובות, האחת לקיים את צוואת המשפחה, והשנייה להקים מרכז חשוב לילדי בית שמש.

גב' מימי אקרמן סגנית מנהלת ארצית בתוכנית 360 ששותפה להקמת המרכז, אמרה כי חנוכת המרכז היא תנופה אדירה לרצון הטוב לסייע ולקדם כל ילד באשר הוא.

שמואל וינגלס מנהל הקרנות במוסד לביטוח לאומי ששותפים בהקמת המרכז הביא את ברכת המוסד לביטוח לאומי ואמר כי המוסד השקיע בשנים האחרונות בבית שמש כ-12 מליון שקלים בשורה של מיזמים במוסדות החינוך המיוחד, וגם במרכז חשוב זה אנו שותפים מתוך רצון אמיתי לסייע לכל הילדים ולתת להם שווין הזדמנויות.

במעמד הוקרא מכתב ברכה שנשלח ע"י קרן וינברג מארה"ב שהיו שותפים בהקמת הבניין. לקראת סיום המעמד נשאו דברים סגן ראש העיר ויו"ר הנהלת המתנ"סים שמואל גרינברג, ומנכ"ל הרשת עמית קדמון.

נושאים: המרכז להתפתחות הגיל הרך, בית שמש, ביטוח לאומי
גוזרים סרט, משמאל ריצ'רד פרס יוזם ההקמה
גוזרים סרט, משמאל ריצ'רד פרס יוזם ההקמה
גוזרים סרט, משמאל ריצ'רד פרס יוזם ההקמה
גוזרים סרט, משמאל ריצ'רד פרס יוזם ההקמה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: