שלם: "ברמה עושים הכל להשמדת תנועות הנוער הציוניות"

חניכי בני עקיבא העבירו את שבת ארגון ברחוב, המבנה הרוס, והמבנה הקהילתי של מתנ"ס רמת בית שמש דרש דמי שימוש מופרזים של 2000 ₪.

מירי שלם, לוחמת
מירי שלם, לוחמת


"ערב שבת תנועה ברמת בית שמש, אין סניף- הסניף הרוס והחניכים ברחוב כבר למעלה מחצי שנה. אין מקום לשבת תנועה- כי המתנ"ס ביקש מ"בני עקיבא" 2000 ש"ח על שימוש במתנ"ס לשבת וחניכי בני עקיבא יעבירו את שבת תנועה ברחוב- כי סגן ראש עיר נוכל (מדגל התורה), עושה הכל, אבל הכול כדי שנלך מפה". ומדוע נזקקו חניכי בני עקיבא למבנה המתנ"ס ברמת בית שמש? כי סניפי התנועה הרוסים לגמרי ובהיעדר מיקום מתאים ביקשו לערוך את שבת תנועה במבנה הקהילתי בשכונה.

בהמשך 'הדיון' ברשת עוד כותבת מירי שלם מילים קשות ובוטות: "השמדה של תנועות הנוער הציוניות". שלם מציעה לחבר האופוזיציה פרס "עיון בדיווח פיקטיבי על חניכי תנועות נוער חרדיות שלא קיימות ".

אלו המילים שנפלטו ממקלדתה של מירי שלם, כיום מנהלת המכון לאסטרטגיה ציונית, ובעבר מנהלת שלוחת המתנ"ס ברמת בית שמש.

שלם, אשה רצינית ואחראית המלווה את מאבק ההישרדות הציוני ברמה בפרט ובבית שמש בכלל. והיא מסבירה כי גרינברג בטרם צאתו לחו"ל סיכם עם ההורים על תשלום אלף ₪ לשבת, במקביל נתן הוראה לקדמון מנהל רשת המתנסים לתבוע 2000 ₪. זה עשה בדיוק מה שהתבקש ע"י גרינברג. "שמוליק מצד אחד דיבר יפה להורים, וצד שני נתן לעמית הוראה לחסום את בני עקיבא".

ולמה 2000 ש"ח? גריברג מפרט: "העובד צריך לעבוד מיום שישי עד מוצ"ש, 12-14 שעות. הוא חייב לקבל 200 אחוז כי זה שבת. כך שכולל עלות מעביד זה 120 ש"ח לשעה. זה מביא ל- 1500 ש"ח. ניקיון מקצועי של המתנ"ס אחרי שבת שלמה שבני הנוער שהו וגם אכלו בו ארוחות מגיע לכדי 500 ש"ח. ביחד זה 2000 ש"ח".

גרינברג הגיב עוד לדברים האלה: "מירי שלם נגדי בכל צורה ובכל אופן בצורה הכי חזקה מאז שהיא לא מנהלת יותר את המתנ"ס." ועוד מוסיף גרינברג, כי הוא לא דרש כלום מההורים, עמית קדמון המנכ"ל עמד מול ההורים. דרשו עלות אב בית לשבת וניקיון למוצ"ש." על השאלה באם סיכם עם ההורים סכום כלשהוא, גרינברג השיב : "סיכמתי עם ההורים שלא יהיה שכירות אלא רק ניקיון ואב בית". גרינברג טוען כי לא דיבר על סכומים והבטיח לבדוק מול עמית קדמון.

ביקשנו גם תגובותיהם של מנכ"ל רשת המתנסים עמית קדמון, נציגי הבית היהודי בקואליציה, המשנה לראש העיר חיים בן מרגי ואליסף ורמן. תגובות מאלו לא הגיעו עד להעלאת הידיעה.

נושאים: בית שמש, רשת המתנסים, שמואל גרינברג, מירי שלם
מירי שלם, לוחמת
מירי שלם, לוחמת
מירי שלם, לוחמת
מירי שלם, לוחמת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
שלם: "ברמה עושים הכל להשמדת תנועות הנוער הציוניות"
שאולנכתבה ביום חמישי, 20 בספטמבר 2018, 03:23

מירי שלם עושה נזק לעיר. אישה איומה ביותר שמרגע שהעיפו אותה מהמתנ"ס מלכלכת על כל מה שזז. חזרי לאשדוד, את לא רצויה כאן.

שלם: "ברמה עושים הכל להשמדת תנועות הנוער הציוניות"
גולש אנונימינכתבה ביום חמישי, 31 באוגוסט 2017, 12:01

עצוב מה שקורה-האפסים המנהלים את עירינו בחוסר שיוויון-מה שניתן לקחת לוקחים בלי שיקול לטובת כל הציבור....