מחר ייפתח מעגל התנועה בכניסה לעיר

מחר תיפתח הכיכר החדשה בכניסה שתשפר את הגישה אך לא תגביר עדיין את הבטיחות לאורך שד' יגאל אלון, ממנו מסתעפת הכניסה למתחם שערי העיר ואליו יוצאת יציאה מסוכנת מאוד ממתחם שערי העיר

סגן ראש העיר בכיכר
סגן ראש העיר בכיכר

השבוע ייפתח ציר הכניסה המרכזי לעיר וזאת כהשלמה לפרוייקט כביש 38. ביום שלישי (מחר) 07.11.17 תפתח הכיכר בכניסה הראשית לבית שמש במתכונת סופית. באיחור של חודש וחצי\ שכן הכיכר הייתה אמורה להיות גמורה עד ערב ראש השנה, באיחור של חודש וחצי תיפתח הכיכר לתנועה.

הכיכר תהיה בעלת שני נתיבי נסיעה, ותבטל את הכניסה הזמנית לעיר. החל ממחר תופסק התנועה מאחורי תחנת דלק פז והנוסעים ינותבו לכביש החדש והמשודרג בעל שני נתיבים ובכך תורגש הקלה משמעותית לנוסעים. הכיכר תשמש גם את הבאים למתחם שערי העיר. בכיכר יבצעו נהגי כלי הרכב, אלו המעוניינים בשירותי שערי העיר, פרסה שלמה, וייכנסו לתוך כביש שד' יגאל אלון עד לירידה למתחם החניה.

עד לינואר 2018 תושלם עבודת פיתוח נופי לאורך כל הציר.

גרינברג הודה לשר התחבורה ישראל כץ על כל הסיוע וההשקעה הגדולה, כמו כן למר שלום אדרי חבר מועצת העיר על הסיוע מול משרד התחבורה ולראש העיר מר משה אבוטבול.

השינוי הזה יגרום לשיפור אך לא שינוי משמעותי בבטיחות הנסיעה, שכן הבעיה בשד' יגאל אלון תיוותר כשאין יציאה ממתחם שערי העיר למעגל האליפסה.

נושאים: בית שמש, כביש 38, עוד כיכר
סגן ראש העיר בכיכר
סגן ראש העיר בכיכר
סגן ראש העיר בכיכר
סגן ראש העיר בכיכר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: