מסע הפחדה נגד בלוך בשכונות החרדיות יוזמת מטה כח

העיתונאי אדמקר (וואלה, פטריוטים) יוצא להגנת עליזה בלוך: "אני גר בשכונה חרדית בבית שמש שבה בתקופת בלוך נבנו רק בשנתיים האחרונות לפחות 10 בתי כנסת. אם לא כפול מכך. אז עכשיו אתם מוכרים לציבור שהיא תהרוס אותם? דובר מטה כח: "בלוך חתומה על הכי הרבה צווי הריסה נגד בתי כנסת".

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
צו הריסה פיקטיבי
צו הריסה פיקטיבי

בסוף השבוע האחרון נתלו ברחבי השכונות החרדיות צווי הריסה מתוכננים לשורת בתי כנסת ברחבי השכונות. על החתום כביכול ד"ר עליזה בלוך. התוכן מעיד כמובן על מקור תולה המודעות, מאן דהוא מאוהדי שמואל גרינברג. באחת הידיעות אפילו נכתב כי הגורם העומד מאחורי המודעות היא סיעת כח- המעשה הוגדר שם בקבוצת החדשות הזו כמעשה מבריק.

אילו פורסמו מודעות כאלה ברחבי העולם, היתה ממשלת ישראל מזדעקת, להגן מפני מבצעי המעשה שיוגדר כאנטישמיות נגד העם היהודי. מעשה שלא יעשה. אצלנו זה מותר. יותר מאשר זה מותר, האם זה מה שמבשר על העתיד? כך יתנהגו מולנו מעדיפי גרינברג לראשות? .

הנה תוכן הצו עליו חתומה לא אחרת מאשר יריבתו של גרינברג: ... הנני מצווה על הריסתה וסילוקה של העבודה האסורה וכן על הפסקת השימוש האסור המפורטים להלן. בניית בית כנסת ללא היתר מחומר קל (פמלית) בשטח כולל של כ- 144 מ"ר".

באיזו כתובת? בתי הכנסת ברחבי העיר בית שמש.

וכאן בא המפרט (ראו צילום) מתי וכיצד יש לבצע את הסעיף.

מתחת באותיות קידוש לבנה: הצו ייכנס לתוקף ביום ראשון ל אדר א תשפ"ד בשעה 22:00. ניחשתם נכון, מועד סיום הבחירות. כלומר אם בלוך תיבחר זהו הדבר הראשון לעשות.

חבר פאנל הפטריוטים, יקי אדמקר, עיתונאי עורך בוואלה חדשות, יוצא להגנתה של עליזה בלוך בחריפות. "לכאורה איום ונורא להרוס בתי כנסת? זאת אנטישמיות. מזכיר לנו תקופות אפלות כהיהודים בגולה. היום הגדילו פעילים חרדים ותלו על בתי הכנסת צווי הריסה פיקטיביים שכאילו ייכנסו לתוקף ביום ראשון בשעה 22:00 שעת סגירת הקלפיות.

עכשיו מה? מוסיף אדמקר. "אני גר בשכונה חרדית בבית שמש שבה בתקופת בלוך נבנו רק בשנתיים האחרונות לפחות 10 בתי כנסת. אם לא כפול מכך. אז עכשיו אתם מוכרים לציבור שהיא תהרוס אותם? כך גם לגבי מוסדות חינוך לחרדים, גינות ציבוריות ניקיון ועוד.

ולבסוף: כמה אפשר לחשוב שהציבור מטומטם? כנראה שלא הגבלה. בלי קשר למי ייבחר ביום ראשון, מקווה שיפסיקו לשקר את הבוחרים, במיוחד כשזה נעשה תחת 'דעת תורה' ושימוש ברבנים גדולים".

ביקשנו תגובת מטה גרינברג לפרסום. "תפנה למי שעשה את זה".

פנינו למטה כח בראשות שמעון גולדברג, ולדובר צביקי פרנקל. בתגובה אומר: את העובדות אי אפשר להכחיש, עליזה בלוך חתומה על הכי הרבה צווי הריסה נגד בתי כנסת פר קדנציה מיום היוולדה של בית שמש. אך טבעי שנזכיר לתושבים במסגרת הקמפיין מה יקרה אם היא תמשיך לקדנציה נוספת. היום נביא את השינוי לבית שמש, למען כלל התושבים. אנטישמיות: אתה ואדמקר מדברים על אנטישמיות, האם אתם חושבים שלתת צו הריסה לבית כנסת זה אנטישמיות? אנחנו לא אמרנו אנטישמיות, כן אמרנו התנכלות והצרת צעדים לבתי כנסת, מקוואות וצרכי דת של המגזר הדתי והחרדי.

עד כאן דבריו. לא מתנצל ולא מודה בטעות

נושאים: בחירות בית שמש, עליזה בלוך, יקי אדמקר
צו הריסה פיקטיבי
צו הריסה פיקטיבי
צו הריסה פיקטיבי
צו הריסה פיקטיבי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מסע הפחדה נגד בלוך בשכונות החרדיות יוזמת מטה כח
גולש אנונימי
(5 / 5)

נכתבה ביום חמישי, 14 במרץ 2024, 15:04

כל מילה