מכתב תנחומים לראש עיריית ותושבי נוטינגהם באנגליה

בלוך במכתב התנחומים: "המלכה תחסר לכולם". באותו מכתב גם מברכת את המלך צ'רלס: "אנו סומכים על כך שבהנהגתו והדרכתו הממלכה תמשיך לפרוח עוד שנים".

המלך צ'רלס וקמילה
המלך צ'רלס וקמילה

בריטניה בצער כבד ובאבל על מות המלכה. האבל חוצה יבשות ומגיע לממלכות גדולות וגם לערים קטנות מותר להתאבל ולהשתתף בצער על מותה של דמות חוצת יבשות.

בית שמש מצטרפת להשתתפות באבל הזה גם מזוית היותנו עיר תאומה לנוטינגהם. ראש עיריית בית שמש דר עליזה בלוך שיגרה מכתב תנחומים לראש עיריית נוטינגהם הגב' וונדי סמית', נוטנגהם עיר במרכז אנגליה ובה כ-280 אלף תושבים.

במכתב החתום בידי ראש עיריית בית שמש באנגלית מביעה את צערה העמוק של קהילת העיר על כל יושביה: "תנחומינו העמוקים על פטירת הוד מלכותה המלכה אליזבת השנייה. בצער רב קיבלנו את ההודעה על פטירתה, המלכה אליזבת הייתה לא רק עמוד תווך של יציבות עבור האומה הבריטית אלא גם סמל של כוח עבור כל העולם. היא תחסר מאוד לכולם." העיר בית שמש מצטרפת ומחבקת אתכם בתקופה זו של כאב גדול, ואנו סומכים על כך שזכרונה של הוד מלכותה המלכה אליזבת יוקיר קרוב ורחוק. תנחומינו וברכה למשפחת המלוכה ולמלך צ'ארלס, אנו סומכים על כך שבהנהגתו והדרכתו הממלכה תמשיך לפרוח עוד שנים רבות."

בלוך מסיימת בהזמנה לראשי העיר לבקר בארץ ובבית שמש ולהמשיך את השותפות ארוכת השנים בין הערים שלנו."

נושאים: נוטינגהם, אנגליה, המלכה אליזבט, המלך צרלס, עליזה בלוך, בית שמש
המלך צ'רלס וקמילה
המלך צ'רלס וקמילה
המלך צ'רלס וקמילה
המלך צ'רלס וקמילה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: