אחרי ראש מינהל, ומנהל אגף בשפע, עכשיו נדרש גם מנהל תברואה

העירייה מתקשה לתפעל או בעלי התפקידים מרגישים עומס על כתפיהם, עוד משרה חדשה באגף שפע. נדגיש יש תברואן שעושה את רוב המשימות האלה...

לא מפנים, אז שורפים
לא מפנים, אז שורפים

תקציב העירייה עדיין לא אושר במשרד הפנים, וכבר יש צורך לעדכן אותו בעוד משרה חשובה מאוד לתפקוד העירייה, מנהל מחלקת תברואה. דרגת שכר של מנהל כזה עומדת על דירוג של 40-42 בדירוג המהנדסים. משהו בסביבות 300 אלף ש"ח לשנה. מאיזה תקציב בדיוק יממנו את ההוצאה הזו?

אז מנסים להרגיע שמדובר במשרה שאינה חדשה, אלא במקום עובד שיוצא לפנסיה.

תנאי המכרז קובעים שלעירייה דרוש מנהל/ת תברואה. יש בעיריית בית שמש תברואן, והוא כנראה או שאינו מספיק או שזה שמעליו, מנהל שפע, כבדה עליו העבודה והוא צריך מתחתיו עוד מנהל יהיה אחראי על ניהול מערך התברואה בעיר ובכלל זה עבודת עובדי העירייה מפקחים, מסוף האשפה, ועבודת קבלן פינוי האשפה. בין שאר תפקידיו מצאנו כי תהיה לו אחריות לניהול וכשירות משאיות פינוי אשפה וציוד ייעודי. אז מה תפקידו של מנהל הרכב אם לא זה? לא טעינו, כי המשימה האחרונה שלו היא "ביצוע כל משימה אחרת שתוטל על ידי מנהל שפע/ראש אגף תפעול".

בכלל מערך שפע עבר בשנים האחרונות שדרוג גדול בתחומי בעלי התפקידים. הובא מנהל שפע, שאחר כך התברר לו שיש הרבה בודה והפכו את משרתו לראש מינהל שפע, מתחתיו גוייס מנהל שפע נוסף, שיעשה עבודה בשטח.

והנה זה מתחיל לעבוד ומגלה שיש הרבה בודה, צריך עוד בעל תפקיד שישב מתחתיו ויהיה אחראי על תחום מסויים. נכון? אולי כן, אולי לא.

לצד זה יש לכתוב שהעיר גדלה, ועומס העבודה בעיר באמת גדל בכמות כזו שצריך לעשות רה ארגון באגף החשוב. עובדה היא שהתושבים לא מרוצים מפני המציאות, העיר אינה נקייה ואינה מטופחת מספיק. (ראו תמונה לעיל).

מול זה יש מציאות שהעירייה בגירעון תקציבי ענק, גיוס עוד פונקציה צריכה להישקל טוב טוב, כי ברור הגדלת כוח העבודה באה על חשבון התפעול.

האם אין היכן לשים את הכסף ? גזבר העירייה אומר: לא אני קובע.

אז לתשומת לב מי שקובע, באמת זה הכי חשוב, עוד פונקציה בכוח האדם בעירייה?

נושאים: בית שמש, אגף שפע, רה ארגון
לא מפנים, אז שורפים
לא מפנים, אז שורפים
לא מפנים, אז שורפים
לא מפנים, אז שורפים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: