כ-30 משפחות חוגגים השנה בביתם החדש בנווה שמיר

שני פרויקטים נמסרו, רובן עדיין דירות פנויות ואו מיועדות להשכרה. 172 תושבים מתחילים דרכן בשכונה החדשה, מתוכן 102 ילדים עד גיל 12

נווה שמיר
נווה שמיר

על נווה שמיר שמעתם? שכונה שעוררה הרבה תשומת לב ציבורית בבנייתה והרבה במתן שמות לרחובותיה, ועוד יותר באכלוסה.

אז כמה תושבים כבר נמנים על מניין אוכלוסיית העיר? בפסח זה, גרים בשכונה הזו 172 תושבים במערכת. יכול להיות שיש עוד תושבים שאינם רשומים? שבחים בוודאי אינם רשומים. ובהמשך מופיע עוד נתון מפרט חשוב, מדובר בסה"כ בכ-30 משפחות עם ילדים. 102 ילדים עד גיל 12, מפתח לניתוח צרכים וכמויות ילדים בהמשך האכלוס.

שני פרויקטים אוכלסו עד עכשיו בנווה שמיר, עץ השקד ועיר דוד. לא כל הבתים אוכלסו, ועל רבים מהם תלויים שלטים להשכרה. בנווה שמיר נבנים עכשיו בית כנסת, מקווה, וגן ילדים אשר עתידים כולם להיות מוכנים לקראת ספטמבר 2022, קרי שנת הלימודים תשפ"ג.

מה עם מוסדות חינוך? אלו עתידים להיות מוכנים רק בשנת הלימודים תשפ"ד, ובתוכם נכללת אולפנת נוגה אשר פרוגרמות להקמתה הוגשו כבר לוועדות הבניה השונות. הצהרה אחת כבר הצלחנו לחלץ מפיה של עליזה בלוך ראש העיר: "קרוואנים לא יהיו בנווה שמיר".

אז הנה לטובת אלה שכבר התאכלסו ולטובת אלה שיבואו, אולי שטחי מסחר עדיין אין לכם, ואין לכם אפילו קיוסק לארטיק, מה שבטוח לא יהיו שם זה קרוואנים, אתם תהיו שונים מבית שמש על כל שכונותיה.

ואיך אומרים בהגדה, אם רק בשביל זה נבנתה נווה שמיר- דיינו.

נושאים: נווה שמיר, איכלוס, מבני ציבור, קרוואנים, עליזה בלוך
נווה שמיר
נווה שמיר
נווה שמיר
נווה שמיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: