שיטרית: מה דחוף לבלוך לקיים שני אירועים בתקופת בחירות עם מחנה לא ביבי?

שיטרית חש ריח בחירות והחליט לא לשתף פעולה, יותר מכך הוא מדיר עצמו מהאירוח של שני אישים בעיר ממחנה סער וגנץ. האם בלוך באמת מקדמת מחנה לא ביבי?

משה שיטרית
משה שיטרית

נכון לרגע זה לא קיבלנו כל הודעה מלשכת ראש העיר או מהדוברות על ביקור אחמ"ים בעיר. למדנו על ביקורם מהודעה יוצאת מלשכת סגן ראש העיר משה שיטרית, בבחינת מקדים תרופה להודעה. מצער, אבל התרגלנו שהתקשורת מודרת מסיקור ביקורים של אחמ"ים, לעמוד על איכותם, רצותם, או מטרת ביקורם, כך שאנחנו יכולים רק לנחש.

לפי הודעת שיטרית היום ומחר יבקרו שניים, הנכדה של יצחק שמיר, על שמו נקראת שכונת נווה שמיר. פתאום נזכרה הגב' הנכבדה, הנכדה היקרה לבית דיאמנט שבבית שמש יש שכונה הקרויה על שם סבה. ומחר יגיע חילי טרופר שר הספורט לחנוכת אולם הספורט של ביה"ס ז'בוטנסקי, כספים לשיפוצו הגיעו בימי השרה רגב.

שיטרית חש ריח בחירות נודף מהביקורים, כשהמטרה חיזוק מחנה היריב למפלגתו, הליכוד. מה יעשה שיטרית? רוצים לעשות פוליטיקה? אני לא שם. והוציא הודעה מנומקת ועוקצת כאחד.

"ברגעים אלה מתקיים סיור מיוחצ"ן בשכונת נווה שמיר עם מיכל דיאמנט, נכדתו של שמיר ז"ל, המועמדת לרשימת "תקווה חדשה" לכנסת.

מחר מתקיים טקס פתיחת אולם הספורט בבית הספר ז'בוטינסקי, בהשתתפות השר חילי טרופר, המועמד לכנסת מטעם "כחול לבן".

הוזמנתי לשני אירועים אלו על ידי לשכת ראש העיר והחלטתי לספר לכם מדוע בחרתי להיעדר משני אירועים אלו, למרות שלסיעת הליכוד יש קשר ברור וידוע לשניהם.

מה היה דחוף כל כך לראש העיר לקיים בתקופת בחירות שני אירועים "תמימים" עם נציגים ממחנה "רק לא ביבי"?

איזה נזק היה נעשה אם סיורים ראויים אלו היו נדחים לאחר תקופת הבחירות?

התשובות ברורות, שום דבר לא דחוף.

האולם פתוח כבר כמה חודשים ואת הנצחתו של שמיר קבענו עוד ב-2016. 5 שנים חלפו מאז ואף דחפור לא דמם כתוצאה אי קיומו של סיור כזה.

מכאן נותר לי להסיק שמטרת המפגשים היא חיזוק מפלגות כחול לבן ותקווה חדשה בבית שמש.

ומכיוון שזה לא סוד שאני ליכודניק ותומך נלהב בראש הממשלה, ומכיוון שזו תקופת בחירות, ברור שלא אגיע לשמש כינור שני בהצגה הזאת.

אני מאוד גאה בעובדה שכשישבנו עם נציגי משרד השיכון ב-2016 והוצעו לנו שמות של פרחים או עצים עבור השכונה החדשה אמרתי להם שעם כל הכבוד לצמחים בארצנו השכונה תקרא אך ורק על שמו של ראש הממשלה שמיר. אמרתי להם שזו תהיה זכות עבורנו להוקיר את זכרו ולהיות הראשונים בישראל שמנציחים אותו בשכונת מגורים.

אני מאוד גאה בעובדה שיו"ר סיעתי שלום אדרי היה זה שדחף בקדנציה הקודמת עם שרת הספורט לשעבר מירי רגב את בנייתו של אולם ספורט חדש בבית ספר ז'בוטינסקי. גם כשהעסק היה תקוע ולעיריית בית שמש לא היו אפשרויות למאצ'ינג.

בכל זה אני גאה ושמח. על חלקנו ועל חלקם של שותפים ממפלגות אחרות שרוצים לעזור ולהתכבד.

אבל שיעשו את זה אחרי הבחירות..

נושאים: משה שיטרית, חילי טרופר, מיכל דיאמנט, עליזה בלוך, נווה שמיר
משה שיטרית
משה שיטרית
משה שיטרית
משה שיטרית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: