מנהל חדש לשפע- תושב רחובות עיר המדע

עוד מנהל חדש בא בעיר, הפעם מדובר במנהל לשפע, ושוב כרגיל, לא מבני בית שמש, הפעם אנו זוכים ליהנות מאיש שיעשה כל בוקר דרכו לעיר בות. בהצלחה.

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
תמיר חופי
תמיר חופי

האם יביא מנהל שפע החדש משהו מהמראות הנאים בעיר, עיר המדע רחובות מוכרת כעיר מטופחת. תמיר חופי מגיע משם, האם הסביבה תשפיע ותכריע במראות העיר חסרת ההוד והחן שלנו? הבוקר אנחנו מתבשרים על על מינוי חדש, מנהל חדש לאגף שפ"ע: תמיר חופי ,בתום מכרז נבחר תמיר חופי למנהל אגף שפ"ע בעיריית בית שמש.

לתמיר ניסיון רב בניהול מערכי לוגיסטיקה ותפעול בתחומים שונים. תמיר שימש רמ"ד לוגיסטיקה במפקדת תיאום פעולות הממשלה בשטחים. לאחר מכן ניהל מערך לוגיסטי של חברת היסעים גדולה. בתפקידו האחרון ניהל מועדון כדורגל ועסק בתחומי ניהול, הפעלה וגיוס כוח אדם וכן בפיתוח תחומי פעילות לארגון.

מנהל אגף שפ"ע הנכנס תמיר חופי:" אני שמח להעמיד את כל ניסיוני המגוון לטובת האתגרים של העיר בית שמש. גאה להצטרף לסיירת בהובלת ראש העיר ד"ר עליזה בלוך ומנכ"ל העירייה איתמר ברטוב הפועלים להגשמת היעדים לעיר ותושביה."

מנכ"ל עיריית בית שמש איתמר ברטוב: "תמיר מביא עמו לתפקיד ניסיון רב ומגוון. עבור העיר בית שמש הוא האיש הנכון למשימה המאתגרת. אין לי ספק שהוא יהווה תוספת כח משמעותית למינהל תפעול בהובלת דודו ג'מו.
כולנו יחד כח משימה לטובת העיר בית שמש ותושביה"

ממונה שפע וחבר ועדת האיתור חבר המועצה שלמה ברילנט ברך על המינוי והוסיף "אין לי ספק כי תמיר הוא שחקן נשמה משמעותי המצטרף לנבחרת שחקני נשמה באגף שפ"ע ומנהל תפעול העמלים רבות לכבודה של העיר בית שמש"

תמיר חופי יכנס לתפקידו בימים הקרובים

נושאים: תמיר חופי, שפע, שלמה ברילנט, איתמר בר טוב.
תמיר חופי
תמיר חופי
תמיר חופי
תמיר חופי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מנהל חדש לשפע- תושב רחובות עיר המדע
אוריני ניסים
(5 / 5)

נכתבה ביום רביעי, 03 בפברואר 2021, 05:45

אני מאמין שמישהו שמגיע דבקה לא מהמחלקה וזה מבחוץ יכול לתת יותר מוטיבציה לשנות ולתת יותר דברים לשיפור העיר ויש המון דברים שאפשר לשנות ולתת לעיר גם ברמות הנמוכות וגם ברמות הגבוהות..בהצלחה

מנהל חדש לשפע- תושב רחובות עיר המדע
ברוךנכתבה ביום חמישי, 24 בדצמבר 2020, 06:42

מה הנסיון של כבודו בתחום איכות הסביבה, או ברשויות בכלל? מה היא השכלתו? עם כל הכבוד, הפועל מרמורק זו קבוצה מליגה א, ליגה חובבנית