דרגנר: "מנוחה והצללה גם בשכונות"

מי שעוקב אחר צילומי מצלמות הרחף מעל יגלה בית שמש עם פארקים ירוקים ויפים. חנוך דרגנר רוצה שגם בשכונת בעלזא יהיה אותו דבר. למד והחליט לעשות.

ביחד, בשטח
ביחד, בשטח

"סגן ראש העיר וממונה תיק שפ"ע חנוך דרנגר וחבר מועצת העיר ישעיה וייסמן ערכו היום סיור בקרית בעלזא בעיר, עם מנהל מחלקת תברואה אבי עמר וקבלן הניקיון דוד נסימוב על מנת לבחון אפשרויות של פיתוח אזורי מנוחה והצללה בשכונה. כמו כן הם דנו בהכנות לקראת חג הפסח לרווחת תושבי השכונה."

זו ההודעה שיצאה היום מלשכת הממונה על שפע החדש, חנוך דרגנר. מאז הגיע הוא יותר בשטח ופחות במשרד, מסתובב, פוגש, לומד. בצדק מסוים הלך דרגנר דווקא לחצר האחורית, זו הרחוקה מעין כדי לבחון את הצרכים. היום אחר סיורים מקדימים הביא גם את בעלי העניין עצמו. 'ראו וקדשו', חברים יקרים אנחנו עובדים אצל הציבור הזה ולמענו. צריך שגם בשכונות הכל ייראה אחרת.

בהזדמנות זו נספר על מפגש מעניין אחר שהיה לממונה על שפע, הפעם עם הממונה על החברה הכלכלית והתחבורה חמוה"ע הרב אברהם פרנקל נפגש היום עם סגן רה"ע ומחזיק תיק שפ"ע הרב חנוך דרנגר במשרדי החברה הכלכלית, לפגישת תיאום ושיתוף פעולה בפרויקטים הנבנים ברחבי בית שמש.

בפגישה נידונו המשך ההתפתחות בפרויקטים ובתשתיות ברחבי העיר, בשיפור ההשקעה ב-5 שנים הקרובות, בתיקון ליקויים ובבניית פארקים נוספים לטובת התושבים.

בפגישה השתתף גם מנכ"ל החכ"ל עו"ד זאב לכוביצקי ונחתמו בה אישורים לשיפוץ 6 גני משחק באופן מיידי כבר לחג הפסח.

ממונה החברה הכלכלית הרב אברהם פרנקל: "ידידי הרב דרנגר הינו איש עשיה מובהק, ואנחנו נמשיך לעבוד יחד בשיתוף פעולה לאורך עוד קדנציה לטובת כל תושבי העיר, אנו נמשיך לפתח, לקדם ולייזום להביא תוצאות טובות יותר לבית שמש, בשם ה' נעשה ונצליח".

איך אומרים אחרי הדברים, הלואי. המבחן יהיה במעשים.

נושאים: שפע, בית שמש, חנוך דרגנר, אברהם פרנקל
ביחד, בשטח
ביחד, בשטח
ביחד, בשטח
ביחד, בשטח
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: