מי תהיה יועצת ראש העיר למעמד האישה?

מכרז לאיוש הילמ"ה יצא ועתה מצפים לראות מי הוונדר וומן שתוכל למלא תפקידה כמנהלת אגף או מחלקה בעירייה וגם לעמוד באתגרים הרבים שהמכרז מציב. יש שכר בצד איוש התוספת בתפקיד. כמה? לא ברור.

הולנדר, תפקיד תחת אחריותה
הולנדר, תפקיד תחת אחריותה

העירייה מגיבה יחסית מהר למילוי תפקידיה של יעל היימן, אדריכלית העיר. מכרז לאיוש משרתה כבר יצא, והשבוע התבשרנו על הוצאת המכרז לתפקידה המשני, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה.

היימן סיימה בסוף אפריל את תפקידיה בעירייה ואנחנו באמצע יוני, תודו שזה לא דבר שבשגרה.

המכרז שהתפרסם הוא מכרז פנימי, כלומר רק עובדות עירייה יכולות לגשת למכרז. המכרז מדגיש כי התפקיד יבוצע בנוסף לתפקידה הנוכחי של העובדת ברשות (זמינות בשעות אחר הצהריים והערב).

במכרז מוצגים עיקרי התפקיד, 11 משימות לא פשוטות כלל, ביניהן קידום מעמד האישה והשוויון בין המינים ברשות, ביעור האפליה נגד נשים ומניעת אלימות נגד נשים. בחינת השפעת החלטותיה של הרשות המקומית על השוויון בין המינים והגשת חוות דעת בנדון ועוד

לפי המכרז העובדת צריכה להיות בעלת תפקיד ניהולי בעירייה ויועצת מעמד האישה הוא רק תפקיד משני. מתי בדיוק תקיים היועצת את תפקידה? למילוי כל המשימות והאתגרים הרבים הקיימים שהמכרז מציב בפני המועמדת, היא צריכה להיות וונדר וומן לכל הפחות.

גם אין זמן מוגדר למילוי תפקידה, 3 או אולי 30 או אולי 333 שעות. אם את תפקידה היא צריכה למלא בכל שעות העבודה הייעודיים, מתי בדיוק וכמה זמן בדיוק תמלא את תפקיד ילמ"ה ( יועצת לקידום מעמד האישה). זמן אחר הצהריים, גם הוא יכול להיות משמרת שלמה, ובעיקר לאור המשימות והאתגרים המוצבים בפני הילמ"ה נדרשים הרבה שעות עבודה. מעניין יהיה לראות את האישה הרצינית, שיכולה גם למלא תפקידה הניהולי בעירייה וגם להיום אם במשרה מלאה וגם למלא עוד אתגר רב זרועות.

במכרז פורסם כי דירוג שכרה של הילמ"ה יהיה בדרגה 39-41 בדירוג המח"ר. ומה אחוז המשרה? המכרז אינו נוקב בשעות, נדמה כי אין עוררין שהדבר מהווה פרצה לא ברורה במכרז. מה, כמה, איך ישולם, איך אפשר לתכנן תקציבית משהו שאינו מוגדר מראש?

המכרז אמור להיסגר ביום 20.6.20, אם אתן מועמדות משופעות בכישורים ויכולות למלא גם את תפקידכן המאותגר ממליא לנהל מחלקה או אגף בעירייה וגם יכולות לעבוד לקידום מעמד האישה, הגישו מועמדות.

אגב, תפקיד מעמד האישה מצוי בהסכם הקואליציוני אצל הבי היהודי. כפיפות העובדת החדשה תהיה דווקא לראש העירייה. יך זה יעבוד? נראה שגם זו עוד משימה לא פשוטה בימים אלה בעיריית בית שמש.

נושאים: מעמד האישה, עיריית בית שמש, עליזה בלוך, רינה הולנדר, יעל היימן
הולנדר, תפקיד תחת אחריותה
הולנדר, תפקיד תחת אחריותה
הולנדר, תפקיד תחת אחריותה
הולנדר, תפקיד תחת אחריותה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: