העירייה פרסמה מודעת תנחומים רק בעיתונות הכללית של המגזר

לעומת זאת, קירות העיר עוטרו בעשרות נוסחים של ארגונים תורניים, רק לא של עיריית בית שמש.

מודעות אבלות
מודעות אבלות

"כבה אור עולם, אבי אבי רכב ישראל ופרשיו", זו הכותרת למודעת ענק שתופיע מחר בעיתונות החרדית של הציבור הליטאי בישראל - יתד נאמן בשם עיריית בית שמש.

"יחד עם כל בית ישראל מבכים מרה ביגון ובדמע את הסתלקותו לגנזי מרומים של גדול הדור מופת הדור גאון הגאונים משיירי כנסת הגדולה שר התורה והיראה עמוד ההוראה אשר כל רז לא אניס ליה, ממעתיקי השמועה אשר לא פסיק פומיה מגירסה, בנם של קדושים חסידא ופרישא עמוד העולם בעל דרך אמונה קודש הקודשים מרנא ורבנא שר התורה הקוה"ט צימ"ע רשכבה"ג רבינו חיים קנייבסקי אשר התבקש לישיבה של מעלה ועלה בסערה השמימה בשושן פורים ערב שבת קודש".

אין חולק שהעירייה צריכה להוציא מודעות אבל מסוג זה ולכסות בהם גם קירות עטורים בכרזות מכל ארגון חסד ותרומה ותורה הקיים בעירנו. נהפוך הוא, דווקא שם אין את המודעות של העירייה!!! משום מה כן מצאנו על הקירות, מודעות מטעם המרכז הארצי למען טהרת המשפחה, ישיבת עטרת שלמה, אגודת החרדים דגל התורה ההנהלה הארצית, קרן השביעית, בד"צ לשכת הפוסקים, והיכל בני היראה לשכת הפוסקים. האם אין מקום לכבד זכרו גם בפרסומים מקומיים? שיקול לדעתה של הדוברות.

על מודעת העירייה חתומה אשה, ראש עיריית בית שמש דר עליזה בלוך. יוצא דופן. לידה עוד סימון יוצא דופן, מופיעה סיעת דגל התורה ומתחת חברי הנהלת העיר. מדוע הובלטה סיעת דגל התורה משאר כל הסיעות? לדובר העירייה נראה סביר והגיוני בהיות הצדיק רבו של הציבור הליטאי.

נושאים: עיריית בית שמש, הרב קנייבסקי זצל, מודעות ניחום, יתד נאמן
מודעות אבלות
מודעות אבלות
מודעות אבלות
מודעות אבלות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: