מי מחברי מועצת העיר פנה לראש הממשלה?

מכתב אנונימי תחת שם כולל של חברי הנהלת העיר יצא לדרך תחת הכותרת הבומבסטית למנוע הסגר בשכונות בבית שמש, אלא שאיש לא חתם עליו... מי לוקח אחריות?

4 / 5 ☆ מדרגים: 2
חברי מליאה
חברי מליאה

חברי מועצת העיר בית שמש מצאו זמן היום ופנו ישירות לממשלת ישראל. למי? האם לראש הממשלה? האם למזכיר הממשלה? למי, לא ברור. לא ניתן לדעת, גם כי אין את מי לשאול. איך? יצא מכתב ואיש לא חתום עליו. יש במועצת העיר 20 חברי מועצה ואף אחד לא חשב לשים את שמו שם, לשמש כדואר למענה.

"נדהמנו לשמוע על החלטה לבצע סגר בעיר בית שמש, וזאת כאשר כלל לא ידוע מה מטרותיו". כותבים חברי ההנהלה בראשית המכתב. "עיריית בית שמש פעלה ופועלת ואף הצליחה להנחיל בקרב הציבור על כל גווניו כך שבכל השכונות מתנהגים בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הפרות נקודתיות נאכפות ע"י רשויות החוק בחומרה, מה גם שמדובר באירועים שוליים ביחס לגודלה של בית שמש כעיר בת כ-140 אלף תושבים" אליה וקוץ בה, 'שומרים' אבל 'יש הפרות נקודתיות...'ומכאן לעמדה לשמה התכנסו. אם בכלל התכנסו. " אנו מתנגדים נחרצות להטלת סגר על העיר בית שמש" לא סתם מתנגדים, אלא נחרצות... מסכן ביבי תיק 5000 קטן על האיום הזה. ואיך אתה ביבי קובע נחרצות: " מבלי שיוגדרו מטרותיה ומתן מענה מלא לנושאים דלהלן". מה? הנה. אספקה סדירה של מוצרים חיוניים ופעילות מלאה של רשתות המזון, המכולות ושירותים חיוניים בכל שכונות העיר, קבלת שירותים אלו תהיה ללא שום הפרעה, כך שלא ייווצר מצב שתושב לא יוכל לקבל את השירותים האמורים, סידור מלוניות מותאמות לכלל החולים ובמיוחד למגזר החרדי עם כשרויות מתאימות, כך שכל חולה ישובץ למלונית מותאמת לאורחות חיו, ואף קביעת כללים לגבי אפשרויות ההגעה למלוניות ועוד. החברה ממש ישבו התלבטו והעלו דברים נשגבים לצרכים אנושיים בסיסיים. ומסכמים: " חשוב לנו ולציבור לקבל הסברים ותשובות מקצועיות לשאלות דלהלן למה חשוב שהחולים ייצאו מחוץ לבית".

יובהר כי אנו הראשונים שחשוב להם ביטחונם ובריאותם של תושבי העיר, אך אנו כנציגי ונבחרי ציבור מתפקידנו לוודא ולעמוד על המשמר כי הדברים נעשים נכון, עם הצדקה ומטרות מוגדרות מראש" באמת הרבה שאלות שביבי צריך להתפנות מעיסוקיו כדי להשיב עליהם.

באמת, לשכת ראש הממשלה שתקבל מכתב כזה, למי תשיב? לכתובת שמעל או לכתובת שלמטה. מתברר שלא הייתה שום כתובת לא למעלה ולא למטה, אילו נייד של מישהו לא היה. אז מה עושים צחוק? אכן...

בירור עם מספר חברי מועצת העיר ששמם בודאי צריך היה להתנוסס מעלה כי לא שאלו אותם לתוכן המכתב. אז איך נולד מכתב כזה והאם כל אחד יכול לכתוב מכתב בשם חברי הנהלת מועצת העיר.

נושאים: עיריית בית שמש, ממשלת ישראל
חברי מליאה
חברי מליאה
חברי מליאה
חברי מליאה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:42 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מי מחברי מועצת העיר פנה לראש הממשלה?
ליאור
(4 / 5)

נכתבה ביום שני, 06 באפריל 2020, 14:51

על מי הם באחם לעבוד... נראה לי שהמכתב הזה נועד ליחסי ציבור

מי מחברי מועצת העיר פנה לראש הממשלה?
תושב העיר
(4 / 5)

נכתבה ביום שני, 06 באפריל 2020, 11:29

חכמי חלם.... חסרי אומץ