ח"כ אבוטבול בניחום אבלים אצל משפחת סיטבון

בין ח"כ אבוטבול לדוד סיטבון שררה מערכת יחסים קרובה, בה סמך והאמין ראש העיר לשעבר כי כל משימה שתוטל על כתפיו, דוד יעשה אותה הכי טוב ובעיקר לא תהיה תלונה לאיש על החלטותיו. "אבד לנו חבר יקר". ספד אבוטבול לסמנכ"לו לשעבר.

דוד סיטבון ז"ל לצד משה אבוטבול
דוד סיטבון ז"ל לצד משה אבוטבול

ח"כ משה אבוטבול לשעבר ראש העיר בית שמש הכיר היטב את דוד סיטבון בעבודתו. אמש בביתו בניחום אבלים הזכיר ח"כ אבוטבול את מידותיו הטרומיות ומזגו הנעים. "מידת הענווה מחד וחריצותו מאידך" בלטו במיוחד. "היינו יושבים שעות בהכנות למליאת מועצת העיר ותמיד בעצות טובות וברוח טובה פתר קשיים כשהיו." סיפר הרב אבוטבול לאהוביו היושבים שבעה.

אבוטבול העלה על נס את מסירותו הגבוהה למשימות שנטל או הוטלו עליו. כך למשל: "חלק פעיל ומשמעותי היה לדוד ז"ל בתכנון המעבר ובביצועו לבניין העירייה החדש בקניון נעימי. ידעתי שאם הוא יחלק את החדרים וינהל את המעבר יהיו כולם מרוצים."

אבוטבול סיפר שלפני מס' שבועות התכתב עם דוד ז"ל, "שלחתי לו לקראת הימים הנוראים את אחד המזמורים בתפילה, עם לחן ועיבוד אקטואלי. הוא התרגש מאוד ובירך אותי על כך".

תשובתו של דוד ז"ל הגיעה לידינו והיא מבליטה את היחס החם שרחש דוד לראש העירייה הקודם. . כך כתב לו, "משה ידידי היקר, כבוד חבר הכנסת. קראתי, צפיתי, שמעתי והתרגשתי. זכיתי לרגעים של שקט ושלווה והוצאת אותי מתוך מערבולת המטורפת של הקורונה והבלבול ששורר בנו. גם המילים, הלחן וקול הזמיר עשו את שלהם. יישר כוח על פעלך בכנסת שנה טובה ומבורכת וחתימה טובה".

אבוטבול הגיב לו אז תוך צירוף שלל תסמיני לייקים מבשרים טוב. "חייב לך המון תודה על שנים יפות של עבודה משותפת".

בכלל אפשר ללמוד כאן על דמותו הנעימה של דוד סיטבון, שהיה יותר מכל איש חביב ונעים, מקשיב ומכבד.

זיכרונו יהיה עמנו לעד,

איבדנו איש אהוב ויקר .

נושאים: אבוטבול, דוד סיטבון, עיריית בית שמש
דוד סיטבון ז"ל לצד משה אבוטבול
דוד סיטבון ז"ל לצד משה אבוטבול
דוד סיטבון ז"ל לצד משה אבוטבול
דוד סיטבון ז"ל לצד משה אבוטבול
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: