טכס הזדהות עם החטופים בבית שמש בהיעדר נציגי ציבור חרדים

החרימו או שפשוט לא הסתדר... כך או כך לא הופיעו לישיבת מאה דקות לזכור את החטופים, ואפשר היה להקים בחדר אלטרנטיבי לקרוא תהילים מה שלא דווח כי נעשה

1 / 5 ☆ מדרגים: 1
בלי נבחרי ציבור
בלי נבחרי ציבור

במלאת 100 ימים ל-7 באוקטובר, עוצרים ל-100 דקות כדי לזכור ולהזכיר. שורת עצרות התקיימו בכל רחבי המדינה, מצפון ועד דרום, ובהן בכיכר החטופים בתל-אביב ובכיכר ספרא בירושלים. "נעצור כולנו למאה דקות: נזעק את זעקת החטופים, נזכור את כל אלה שנפלו ונחבק את הפצועים", אמר יו"ר ההסתדרות. בין הגופים שישתתפו: שטראוס, פייסבוק, כללית, תנובה, איתוראן, פוקס, פלייטיקה, נעמת, עמל, אשטרום, פרטנר, יס, סלקום, לאומי, הפועלים, ישראכרט, ביג, האונ' העברית וגם עיריית בית שמש בכלל רשויות רבות ברחבי הארץ.

עובדי עיריית בית שמש התכנסו בחדר מליאת עיריית בית שמש לכנס תקווה הצדעה לחיילי צה"ל, ותפילה לשוב החטופים.

בין הדוברים ראש העיר, סגניתה רינה הולנדר, מנכ"ל העירייה ויו"ר הנהגת העובדים שהמליץ בדבריו התנתק מהתקשורת ולא לצפות בטוליזיה.

מעניין שלא נכח אף חבר מועצה חרדי בכינוס. יש לראש העיר סגן חרדי בשכר מלא, ושני סגנים בתואר משנים למלך... לא טרחו להגיע לכנס. ובכלל נעדרו רוב הנבחרים, כולל אלה שמחזיקים משרדים בבית העירייה. האם היה מיותר עבורם?

אחר פרסום הידיעה נמסר כי לא הועברה כל הודעה מזמינה לנבחרי הציבור. האם התכוון מישהו לקיים חוג בית במסגרת שעות העבודה ע"ח החטופים כביכול?

נושאים: חטופים, מילואים, חיילים, בית שמש, כנס הזדהות, עיריית בית שמש
בלי נבחרי ציבור
בלי נבחרי ציבור
בלי נבחרי ציבור
בלי נבחרי ציבור
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:11 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
טכס הזדהות עם החטופים בבית שמש בהיעדר נציגי ציבור חרדים
ירון
(1 / 5)

נכתבה ביום שני, 15 בינואר 2024, 02:58

דבר ראשון, מה זאת אומרת "בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו!" מי אלה האחרים בדיוק? ולמה קבעתם שדעתי לא חשובה גם להם?! קצת מיותר ומתנשא! ודבר שני, למה "טכס" ולא "טקס"? גם פה אתם מנסים להיות "שונים" מהאחרים? 🤔