כץ וגלנט ביקרו בבית שמש, נמנעו מלהיפגש בראש העיר

הפרה של התנהלות לא רשומה, כאשר אישיות ממלכתית מגיעה לעיר היא מבקרת גם בלשכת ראש העירייה. היריבות משנה כללים, גם אצל שרים. השר הבא שיבקר כאן יהיה כנראה מיקי זוהר, בן קרית גת. האם גם זוהר, יתעלם מראש העירייה עליזה בלוך?

גלנט בעיר. צילום: דביר יצחק
גלנט בעיר. צילום: דביר יצחק

סניף הליכוד נערך לבחירות הקרבות, עדיין אין החלטה שם מה ואיך יתנהלו באשר להעדפת ראש הרשות, בינתיים מנסים לייצר תמונות תקשורת לעורר מודעות. התכנית היא לערוך כאן בליץ ביקורים של שרים ובכירים מהתנועה , בתקווה לעורר מעט את השטח הרדום.

מירי רגב שרת התחבורה הייתה השרה הבכירה ביותר שהגיעה לבית שמש , רגב הגיעה לטכס ליל הזיכרון. וזה היה מזמן, מחודש אייר עד אב חלפו להם 3 חודשים מאז הביקור של רגב.

השר ישראל כץ, שר חשוב ובכיר מאוד, התייצב לחנוך כאן שלוחה של חברת חשמל. השבוע הגיע גם שר הביטחון יואב גלנט. זה האחרון העסוק טרוד מאוד בבעיות ביטחון מחוייב גם לעצמו ולתמיכה מהשטח. הגיע לבית שמש למפגש בבית של אחד מתושבי העיר. גלנט כזכור בפעם האחרונה היה כאן בתחילת 2019 כאשר התייצב להניח אבן פינה לקאנטרי בנווה שמיר.

ביקוריהם של השניים האחרונים, היו נטו לקידום יחסי ציבור לליכוד. גם גלנט וגם כץ לא פגשו בראש העיר, הפרה ממלכתית לא רשומה כאשר אישיות ממלכתית מגיעה לעיר היא מבקרת גם בלשכת ראש העירייה. היריבות משנה כללים, גם אצל שרים.

השר הבא המיועד לביקור בבית שמש הוא שר התרבות מיקי זוהר שיגיע לאחד מאירועי סוף הקיץ המתוכננים ומתוקצבים ממשרדו, במטרה לחנוך את האמפיפארק. האם זוהר, בן עירה של ראש העיר קרית גת- יתעלם מראש העירייה עליזה בלוך?

נושאים: ישראל כץ
גלנט בעיר. צילום: דביר יצחק
גלנט בעיר. צילום: דביר יצחק
גלנט בעיר. צילום: דביר יצחק
גלנט בעיר. צילום: דביר יצחק
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: