סיעת הליכוד 'חגגה' היום את חידוש פעילות סניף חברת החשמל בעיר

חברת החשמל התנתקה מבית שמש כבר לפני יותר מעשור כאשר העיר הייתה עם 40 אלף תושבים, אז להזכירכם השירות ניתן ברצף בכל ימות השבוע. שיטרית: "עכשיו אתמקד בניסיון להחזיר לבית שמש גם את חברת עמידר".

השר כץ וסיעת הליכוד
השר כץ וסיעת הליכוד

לאחר שנים רבות בהם התנתקה חברת החשמל מבית שמש, (בשלב מסויים עברה לתפעל עצמה מתוך מועצה איזורית מטה יהודה) חוזרת היום לעיר לפעילות בזמנים קצובים בעיר. הפעילות כך בהודעה שהועברה תתקיים למשך יומיים בשבוע. השלוחה תהיה פתוחה לציבור בעיר שבינתיים שילשה את עצמה. אם בעבר, בזמן הפעילות בה התנתק הזרם מהעיר, היו 40-50 אלף תושבים, ושלוחת החשמל עבדה כאן למשך כל ימות השבוע, 5 ימים ברצף, הרי שבהזדמנות הזו מסתפקים בחידוש הזרם ליומיים בלבד.

שר האנרגיה והתשתיות, חה"כ ישראל כ"ץ, בכבודו ובעצמו טרח להגיע לעיר לפתוח שלוחה, הרבה יותר מאשר רצון להפגין נוכחות, הגיע השר כץ להפגין תמיכה בסיעת הליכוד המקומית שארבעת חבריה התייצבו לגזור את הסרט, סיעה המתמודדת בבחירות המקומית על מקום במועצת העיר.

המרכז החדש הוקם לאחר סיכום שהושג בין השר כ"ץ לבין חבר מועצת העיר שלום אדרי וסגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית, בסיוע נרחב של מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר, על מנת לתת מענה לעשרות אלפי תושבי העיר, ובפרט לאוכלוסיית הגיל השלישי המתקשה לקבל שירות אונליין.

לצד השר כ"ץ וחבר מועצת העיר שלום אדרי, השתתפו באירוע מנכ"ל משרד האנרגיה והתשתיות, קובי בליטשטיין, סגן ומ"מ ראש העיר בית שמש, משה שטרית, סגנית ראש העיר, רינה הולנדר, וראש אגף שירות בחברת החשמל, מופיד גאנם.

מה אומר הסיכום בין חברת החשמל לבין סיעת הליכוד? האם הסיכום הוא ארוך טווח, קרי גם אחרי הבחירות? ביקשנו לראות את הסיכום ואת הוראתו של מנכ"ל חברת החשמל. בקשה קצת מוגזמת כנראה.

שר האנרגיה והתשתיות, חה"כ ישראל כ"ץ: "באתי לכאן היום כדי להאיר את העיר בית שמש. בעקבות בקשתו של חבר מועצת העיר שלום אדרי, לאחר פניות רבות שקיבל מהתושבים לשיפור וייעול השירות של חברת החשמל בעיר, הנחתי את הגורמים הרלוונטיים לבחון הקמת מרכז ייעודי שבו יינתן מענה אישי, פנים אל פנים, עבור תושבי העיר ובעיקר לאוכלוסייה הוותיקה בעיר. אני מודה למנכ"ל חברת החשמל על הסיוע, ומתחייב תמיד להיות קשוב לצרכי התושבים היקרים - כפי שפעלתי בכל תפקידיי בעבר".

חבר מועצת העיר והממונה על בית שמש הוותיקה, שלום אדרי: "אני מודה לחברי ישראל כ"ץ, שר האנרגיה והתשתיות, על ההיענות וההירתמות למען תושבי העיר בית שמש. לאורך השנים בתפקידיו השונים בממשלה, השר כ"ץ דאג לפעול למען קידום והתפתחות העיר בשלל פרויקטים שונים שמשפרים את איכות חייהם של תושבי העיר".

משה שיטרית שנכח בטכס מוסיף: "הבאנו יומיים, אם צריך נביא עוד. ימים. בינתיים צריך להודות, ח.ח שכרה מקום, שיפצו וערכו אותו ופתוחים ליומיים. איך שאני רואה את זה החלק הקשה מאחורינו. עכשיו אתמקד בלהחזיר לכאן את עמידר". כזכור גם החברה הזו סגרה את פעילותה בעיר למרות שבבעלותה מאות יח"ד בעיר,

נושאים: חברת חשמל, בית שמש, מטה יהודה, ישראל כץ
השר כץ וסיעת הליכוד
השר כץ וסיעת הליכוד
השר כץ וסיעת הליכוד
השר כץ וסיעת הליכוד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: