אירועי קיץ: תסתפקו באדיבות נותני חסות

הרוצה ללמוד איך נערכים לאירועי קיץ מוזמן לנדוד לאשקלון, פסטיבל בינלאומי, היכלי ספורט פתוחים, שלל אירועים תחת כותרת כוכבים בגינה, גורמה בשכונה ועוד.

אירועי קיץ, שער החוברת
אירועי קיץ, שער החוברת

שלום לך אשקלון. עיר עם ים של אפשרויות. תקציב ענק יחסית לעיר בת 150 אלף תושבים, כמעט מיליארד שקל. מהפכת אירועי הקיץ באשקלון: החל מהשבוע הבא יתקיימו באשקלון שורה של אירועים שטרם נראו כמותם בעיר במטרה לפנות לקהל רחב יותר של תושבים, לאפשר מנעד מגוון יותר של פעילויות באיכות וברמה גבוהה ועל מנת למצב את אשקלון כעיר תיירות, פנאי ובילוי לכל המשפחה, הן ברמה המקומית והן ברמה הארצית.

גם לנו הכינו אירועי קיץ, מה שונה השנה משנה שעברה? הדמויות, זו במקום אחרת, ההוא במקום האחר. מה מתחדש? כמעט ואין חידוש מהותי באירועים. אנחנו מתבשרים כי העירייה בשיתוף החברה למתנסים מארגנים לנו תכניות. נו, זה החידוש? הממונה הוא אותו ממונה גם על האירועים וגם על המתנסים, ולכן מטבע הדברים ששני הגופים יתאחדו לארגן לנו תכנית.

נדדתי לאשקלון לבחון מה שם ויכול היה להיות כאן. גולת הכותרת של קיץ 2019 באשקלון היא ללא ספק 'פסטיבל אשקלון הבינלאומי לפיסול בחול' במסגרתו יוצבו בטיילת בר כוכבא, למשך שישה ימים ולאורך כל שעות היום, פסלי ענק מרהיבים, בסימן אגדות הילדים האהובות, שיפוסלו במקום על ידי פסלי החול הגדולים בעולם שיגיעו לאשקלון במיוחד לפסטיבל. כמו כן, הפסטיבל יציע סדנאות פיסול בחול ומתחמי יצירה לכל המשפחה, ובשעות הערב יתווספו לחגיגה גם אמני רחוב, מופעים, מיצגים ואטרקציות נוספות ומיוחדות. אל תמהרו לאשקלון עכשיו, זה יקרה רק באוגוסט.

גם סצנת האוכל המתפתחת בארץ ובעולם מקבלת מקום של כבוד באירועי הקיץ באשקלון ותושבי העיר זוכים לקחת בה חלק משמעותי ולהפגין את כישורי הבישול שלהם במסגרת פעילות 'גורמה בשכונה'. אצלנו עושים שכונה, באים לשמוע, לראות, להקשיב, דבר יפה בפני עצמו, ואם כבר עושים שכונה, למה לא לעשות משהו מיוחד בשכונה כדי לפתות אנשים לצאת.

באשקלון יש היכלי ספורט, כמו בבית שמש. יש היכל ספורט ברמה, בבית שמש, אפילו ברמה ב. תראו מה עושים בהיכלי הספורט באשקלון. היכל הספורט העירוני יהפוך למתחם חוויתי ענק הכולל מתקני אקסטרים ונינג'ה, קירות טיפוס, משחקי VR, טרמפולינות, ג'ימבורי לקטנטנים, פעילות אתגרית ועוד. הפעילות מתאימה מגיל 0 ועד 99 והיא תימשך לאורך שלושה שבועות מהנים, מאתגרים ומרתקים במיוחד. למה לא גם אצלנו?

במהלך החודשים יולי-אוגוסט יגיעו לגינות ברחבי העיר למעלה מ-10 מכוכבי הטלוויזיה האהובים, בגודל ממשי, לחגוג עם הילדים אז תכינו אותם למפגש עם סמי הכבאי, פליימוביל, מטוסי על, הלו קיטי ועוד חוויה בהחלט. שלל אירועים תחת הכותרת כוכבים בגינה ועוד...

ארגון אירועי קיץ לא מתחיל בפסח, לא מתחיל בפורים אפילו, לא צריך להתחיל בינואר. היערכות מתחילה בארגון המערך הכספי. בתקציב עיריית בית שמש אין, ואם יש אז לא מספיק להרים אירועים מעין אלו. למה? א. כי אנחנו עיר עניה. ב. אין דרישה מהשטח.

השבוע הפיצו לנו את חוברת האירועים לפסח, יש אירוע שאיש לא יכול להסביר תכליתו, הכוכב של בית שמש. ומסביבו בונים תכנית... בניה ברבי, נועה קירל, עדן חסון, וגם רן דנקנר, הכניסה אליו בתשלום. חלק מהאירועים בכלל מתקיימים בחסות גופים עסקיים. לירן דנינו בכלל יופיע בספטמבר...

אז... מחכים לשאלות? יש לי ועיקרם, האם זה השינוי המיוחל לו ציפיתם? התשובה, מי שאינו טורח בערב שבת, לא יאכל לעולם בשבת. בשעה שהשיטה נותרה אותה שיטה, מתקצוב ועד ארגון כולל הפקה, לא ישתנה כאן דבר. התקצוב דל, היוזמה, המחשבה, המקצועיות. כל עוד לא תשתנה הגישה זה מה שתקבלו...

נושאים: אירועי קיץ, בית שמש, אשקלון
אירועי קיץ, שער החוברת
אירועי קיץ, שער החוברת
אירועי קיץ, שער החוברת
אירועי קיץ, שער החוברת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: