כנס בסניף הליכוד לכבוד השנה החדשה

בכנס יתארחו ויכבדו ארבעה ח"כים ביניהם שר האוצר לשעבר, ידיד בית שמש ישראל כץ, ח"כ קטי שיטרית, מיקי זוהר וחביב הכנסת דודי אמסלם.

החכים האורחים
החכים האורחים

הליכוד, סניף הליכוד חי נושם ובועט. זה שאין ממשלה ואין ראש ממשלה מהליכוד לא שובר את הרוח הבית"רית הטבועה בציבור הליכוד, והנה עכשיו, אולי קצת מאוחר, אבל מקיימים כינוס עם נכבדים מחברי כנסת לכבוד שנת תשפ"ב.

האירוע תחת כותרת 'הרמת כוסית' בהחלט יכול וכן, אבל וגם נועד כנראה להפיח חיים שמחים בימים שאחרי אבדן השלטון בארץ. "אל נא תיפול רוחכם, כי במהרה נשוב לשלטון" יאמר ח"כ דודי אמסלם, אורח שכן ממעלה אדומים. ולידו ישב ח"כ מיקי זוהר איש קרית גת. גם שר האוצר לשעבר, ח"כ ישראל כץ, החביב ביותר בסניף הליכוד, חבר קרוב של יו"ר הליכוד שלום אדרי וסגן ראש העיר משה שיטרית. יבוא לברך.

בשמחה, אשת העיר בכנסת ח"כ קטי שיטרית תברך את הבאים, חברי סניף הליכוד, תומכיו, וגם תושבים שמעוניינים לשמוע את הרחשים ואולי את התקוות לשוב במהרה לכס השלטון.

אז בואו להרים 'לחיים' לכבוד חג הסוכות והשנה החדשה ביום ראשון הקרוב, בשעה 17:30. האירוע כולו בחסות חברי מועצת העיר מטעם הליכוד אשר מן הסתם ידבו על המשבר הנוכחי במועצת העיר. גמר חתימה טובה.

נושאים: הליכוד, בית שמש, ישראל כץ, קטי שיטרית
החכים האורחים
החכים האורחים
החכים האורחים
החכים האורחים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: