הופקדה התכנית לפיתוח מרכזי ניהול ולוגיסטיקה בא.ת.ישעי

התכנית על שטח של כ-45 דונם בבעלות חב' מגה אור, יזמית ומפתחת הקמת מרכזי ניהול ולוגיסטיקה ברחבי ישראל, עתה מגיעה לבית שמש

צילום: באדיבות אתר מגה אור
צילום: באדיבות אתר מגה אור

באזור תעשייה חדש בגבולות העיר בית שנמש התוחם עם מושב ישעי מתוכנן לקום אזור תעשיה חדש (תכנית מס' 0814301-102). הכוונה ליצור קו רציף ולהרחיב את אזור התעשיה ברוש (א.ת. מערבי) בו ממוקמת המכללה לשוטרים ועתידה לקום בעתיד מרכז הלימוד והמחקר של רשות כיבוי האש. מדובר בשטח של כ-113 דונם אשר מתוכו מפותח עתה שטח של כ-45 דונם הצמוד לכביש 38.

שינוי תכנית בשלב זה הונח בפני הוועדה המקומית לו הסמכות להחליט על השטח המצוי בתחומי העיר בית שמש. הערת אגב, לפיתוח השטח לתעשייה שעלול לפגוע בישוב השכן, מושב עובדים ישעי מוצמדת תכנית הקפדה מטעם ההגנה על הסביבה ורט"ג.

התכנית כאמור הונחה לפני הוועדה המקומית לתכנון ובניה בסוף השנה היוצאת והיא נועדה לפתור בעיית איחוד והחלפת שטחים לצורך יצירת שטח מרכזי לתעשייה והסדרת המגרשים בשטח התכנית. מגמת התכנית כפי שהונחה לפני וועדת התכנון לעשות החלפת שטחים תוך מגמה לשמור על סה"כ שטח כל ייעוד ושינוי גובה ומספר הקומות המותר ביעוד לתעשיה.

התכנית שהוגשה בסוף חודש דצמבר 2022 באה לערוך שינוי בחלוקת המגרשים בשטחה תוך שמירה על שטחי הייעודים על מנת לייצר מגרשים מותאמים ולמקסם את אפשרויות הבינוי בשטח.

בתכנית המפורטת המוצגת באתר הפיתוח במשרדי הממשלה יש הגבלות לא מעטות המכבידות על קידום, שבלעדיהם לא ניתן יהיה בכלל להתחיל בעבודות. למשל הקפדה ושמירה על נחל ישעי על כל המשתמע ממנו, זרימה, אקולוגיה, צמחיה ועוד.

כאמור התכניות בבעלות חברת מגה אור, יזמית ומקדמת פיתוח מרכזי ניהול ולוגיסטיקה ברחבי ישראל.

נושאים: בית שמש, מגה אור, איזור תעשיה ישעי
צילום: באדיבות אתר מגה אור
צילום: באדיבות אתר מגה אור
צילום: באדיבות אתר מגה אור
צילום: באדיבות אתר מגה אור
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: