כנסת 24: ינקילביץ לא תתמודד, אבוטבול מקום 8 ברשימת ש"ס.

אבוטבול מתקדם למקום השמיני ברשימת ש"ס לכנסת, ינקילביץ לא תתמודד. בכך למעשה לבית שמש יישארו שני נציגים בעיר אם לא תבוא הפתעה ממקום אחר. בלוך כאן לא תלך לשום מקום, היא מעדיפה להמשיך לשרת את הציבור החרדי בעיר .

משה אבוטבול בכנסת
משה אבוטבול בכנסת

כפי שהערכנו, ח"כ משה אבוטבול (ש"ס) זוכה לאמונה של מועצת חכמי התורה ולאמונו של ראש הרשימה הרב אריה דרעי ומקודם למקום השמיני ברשימת ש"ס לכנסת ה-24.. בכך מבטיח למעשה משה אבוטבול את מיקומו בכנסת הבאה על פי כל הסקרים.

הציפייה בש"ס לזכות ביותר מתשעה מנדטים, המקום בו התיישב משה אבוטבול בכנסת היוצאת, ברשימה המופצת עתה בקבוצות משובץ אבוטבול במקום השמיני, מקום בטוח לגמרי בכנסת. אחרי ינון אזולאי מקום 7. את המשבצת התשיעית יתפוס אריאל בוסו. אבוטבול, הוא הנציג השני הבטוח מבית שמש לכנסת ה-24 יחד עם ח"כ קטי שיטרית שמיקומה כנראה 26 ברשימת הליכוד.

הכתב הפוליטי של ערוץ 12 עמית סגל מפרסם גם שעומר ינקילביץ הודיעה לבני גנץ, ראש רשימת כחול לבן, שלא תתמודד בבחירות הקרובות לכנסת. החלטתה נובעת לא מעט מהלינץ בתקשורת שספגה על קשריה כביכול, ולא בשל כישוריה להגיע לתפקיד ציבורי.

הנה אם כן, מתוך השלושה חכים שהיו לבית שמש, בכנסת ה-24 נצטמצם לשני נציגים בבד.

זאת כמובן אם לא תהיה הפתעה מכיוונה של עליזה בלוך, המכחישה בתוקף כל ניסיון לשייך את שמה לאחת הרשימות המתמודדות לכנסת ה-24.. היו שהפיצו כי 'הישראלים 'הציעו לה, רשימתו של רון חולדאי המגיע מהשלטון המקומי, זירה טבעית עבורה. גם שמועות על בוגי יעלון שחיטט ברשימת הדמויות שיכולות להציל לו את המערכה,

ואתמול התפרסם סקר מקומי לקראת הבחירות שהסגיר כיוון חדש, הצטרפות לתקווה חדשה של גדעון סער. שם כדאי שתזכור הגב בלוך, צפוף מאוד בצמרת, ואחרי כל השמות החמים מהכנסת ומהזירה הציבורית. לא נראה שיש מקום בצמרת המובטחת ע"פ הסקרים,. נראה כי גם לשם לא תלך עליזה בלוך, והיא תישאר צמודה לאמונתה לשרת את הציבור החרדי בבית שמש.

נושאים: בחירות לכנסת ה-24, משה אבוטבול, קטי שיטרית, עומד ינקילביץ
משה אבוטבול בכנסת
משה אבוטבול בכנסת
משה אבוטבול בכנסת
משה אבוטבול בכנסת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: