היכל התרבות ייחנך במעמד השר טרופר ובהופעה של קובי אפללו

אחרי כמעט 15 שנה, השקעה של יותר מ-45 מיליון ₪, ומאבקים פוליטיים למיקומו, יש לבית שמש היכל ראוי לשמו- היכל תרבות. איזה כייף, יוצאים לדרך.

ההיכל
ההיכל

בכל עיר מתוקנת, בוודאי עיר של מאה וחמישים אלף תושבים היכל תרבות הוא דבר שבנמצא. בבית שמש נלחמו מקדמיו כמו אריות כדי להקים כאן מה שברור מאליו בעיר שרואה את תושביה בסדר עדיפות עליון. החלום מתגשם, וגם לנו יש עכשיו היכל ראוי לשמו ולתפארת צופיו. אז איזה כייף, נוכל לראות כאן יצירות, הפקות תרבות, והרבה חגיגה של אמנות ותרבות מרהיבה. מעכשיו לא נוכל לומר המקום קטן להצגה, הבמה לא מתאימה לתפאורה, מעכשיו יש הכול, והכול בידיים של מי שנבחר לנהל כאן את החיים התרבותיים שלנו.

אחרי שנה וחצי של 'הרצה', עם בזבוז תשלום שכר מיותר למנהלת (איפה קובי בר נתן מהאוצר?) בשעה שההיכל עדיין לא עמד על תילו, מגיע הרגע לברך ולומר: בשעה טובה יוצאים לדרך.

החלום של אתמול מתגשם, עבודת כפיים ועמל ענק של איש אחד עם לב גדול, מתגשם, יש היכל תרבות לעיר בית שמש. יבואו ויעלו אמני התרבות להיכל התרבות העירוני תודות לתמיכה ענקית של מפעל הפיס. אנו מדגישים, תמיכה ולא תרומה, כי מדובר בכספים שמגיעים לבית שמש על פי זכות ובלי חסד.

אז יש מועד, ויש תכנית, ואפילו סדר דוברים. נקבעו האורחים המכובדים בהם השר לתרבות חילי טרופר (כחול לבן) שאף השתתף בהפקת סרטון לקידום שיווק מבצע המינויים וגם החלה חלוקת ההזמנות.

המועד 24.10, באותו טכס יגזרו את הסרט ראש העיר עליזה בלוך והשר חילי טרופר. שניים שלא היו כאן כאשר עלה רעיון הקמת היכל התרבות לפני כמעט כ-15 שנה!!! לידם מן הסתם יעמוד ראש העיר לשעבר וח"כ משה אבוטבול. ולא בטוח, אם בכלל יתייצב האיש (בשל היריבות והמשבר הקואליציוני) שבעבודתו המסורה קודם הפרוייקט מתחילתו ועד סופו, מהרגע בו נבחר מפקח הבנייה ועד לאישורי תשלום אחרונים לקבלן- שלום אדרי. שמו של אדרי לא מופיע בהזמנה אשר יצאה לפני שעות אחדות לאוויר העולם.

בעניין זה אומר לנו גורם בכיר: "עליזה בלוך הייתה יותר משמחה ששמו של שלום יתנוסס בהזמנה". האם שאלו אותו והוא התנגד? ניסינו לברר, ללא הצלחה.

היום החל מטה הארגון שהוקם לטובת טכס חנוכת ההיכל בחלוקת ההזמנות. איך מתרגשים בעירייה?!!!, כאילו מדובר בבניית סכר אסואן. הזמנות הופצו לחברי מועצת העיר כולל צ'ופר של 5 כרטיסים לחלוקה. 21x 5 כרטיסים חולקו לנבחרי מועצת העיר, חמישה כרטיסים למפעל הפיס. כבר רבע מהאולם נתפס, תוספי עובדי העירייה הבכירים, ראשי עיר לשעבר, ואולי חברי מועצה לשעבר, והנה לכם כמעט שליש תפוסה, אשר ישבו בשורות הראשונות המכובדות.

לא קיבלנו את רשימת התפוצה של ההזמנות, מן הסתם יהיו קרובים, מקורבים, חברים, תומכים ופעילי ציבור.

היכל התרבות ייחנך במעמד השר חילי טרופר, ובהופעה של קובי אפללו. אגב כל מימון העלויות לטכס הפתיחה על כתפי מפעל הפיס. בהצלחה.

נושאים: בית שמש, היכל התרבות, מפעל הפיס, שלום אדרי, משה אבוטבול, עליזה בלוך
ההיכל
ההיכל
ההיכל
ההיכל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: