בית שמש מאחור בתהליך האצלת סמכויות בתחום ההון האנושי

משרד הפנים קבע שלושה מדרגים להאצלת סמכויות בתחום ההון האנושי, בית שמש במדרג השלישי עם ציון 66% כמו ג'לג'וליה 65% גדרה והר אדר 65%

אחראים? ברדוגו ובלוך
אחראים? ברדוגו ובלוך

תהליך האצלת הסמכויות לרשויות המקומיות בתחום ההון האנושי מקודם על ידי 'האגף לבקרת ההון האנושי ברשויות המקומיות במשרד הפנים' יחד עם הממונה על השכר במשרד האוצר.

מדד ההון האנושי בודק רשויות מקומיות על פי התנהלותם בתחום ההון האנושי לפי מספר פרמטרים ובהתאם לכך, רשויות שביצועיהם היו טובים יקבלו האצלת סמכויות. רשויות אשר נמצאות בהבראה, התייעלות או שמונה להן חשב מלווה אינן נכללות במדד.

במסגרת המודל, אשר החל בשנת 2021, הואצלו סמכויות ל- 30 רשויות מקומיות לאחר שהציגו ביצועים טובים בתחום ניהול ההון האנושי והמנהל התקין. השנה מספר הרשויות במדד הגבוה עלה ל- 57 וכן לראשונה הוחלט על האצלת הסמכויות גם ל- 41 הרשויות אשר קיבלו דירוג בינוני. רשויות אלו יזכו בהקלות רגולטוריות ובביזור סמכויות משמעותי.

היכן בית שמש? בית שמש במדרג השלישי- המדרג הנמוך של משרד הפנים!!!

ישנם שלושה מדרגים, 90-100%, מדרג שני - 75-90% ומדרג שלישי 0-75%.

לאחר בחינת ביצועי כלל הנתונים המשוקללים בהתאם לקריטריונים שנקבע , לאחר בחינת הערעורים שהוגשו בית שמש מדורגת במדרג השלישי עם ציון 66% ותכנית המראה!!! חברה רחבה מאוד של ישובים כמו בני ברק, וכפרים ערביים לא מעטים.

נושאי ההון האנושי שיואצלו לרשויות במדד גבוה הינם מאפשרים כמה פעולות חשובות לקידום עובדים כמו אישור ועדכון חוזים אישיים .קידום שכר תקופתי לעובדים בחוזה אישי נגזרת שכר מנכ"ל על בסיס עמידה ביעדים .עדכון דרגת רשות .אישור קליטת עובדים בחוזה אישי בשכר אמצע או שכר מירבי לטווח השכר הצמוד למשרה .אישור משרה ניהולית חדשה.

בעירייה בית שמש קידמו שכר לעובדים וזה רק לאחר שקיבלו אישור מיוחד ממשרד הפנים!!! העירייה אינה רשאית באופן עצמאי להחליט על קידום לכל עובד שהיא חפצה בקידומו.

נושאים: משרד הפנים, עליזה בלוך, אריה ברדוגו
אחראים? ברדוגו ובלוך
אחראים? ברדוגו ובלוך
אחראים? ברדוגו ובלוך
אחראים? ברדוגו ובלוך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: