כיכר השבת: "רק הליטאים סובלים, הגוש הוא פייק מוחלט"

חברי דגל בית שמש מסרבים להתייחס. עם זאת ידוע להם מי הגורם האינטרסנטי שעמל להפיק את הפרסום. גורם בגוש: "הגוש חי ובועט ועוד תשמעו ממנו בקרוב".

כנס גבאי דגל באדיבות כיכר השבת
כנס גבאי דגל באדיבות כיכר השבת

גורמים בכירים בדגל התורה מכחישים בתוקף מה שפורסם אתמול באתר החרדי כיכר השבת תחת הכותרת כינוס גבאים. לפי הדיווח מאת חנני ברייטקופף: " בכירים ב'דגל התורה' מביעים בשיחה עם 'כיכר השבת', כעס רב על התנהלות אנשי שלומי אמונים והליכוד, "הגוש הוא פייק מוחלט, הם דרשו להקים גוש אך בפועל הם שברו אותו מזמן, הם ממשיכים בתפקידיהם כאנשי קואליציה". ועוד הוסיף: "עשרות גבאי קהילות חדשות בבית שמש המשתייכים לדגל התורה התכנסו ומחו על חוסר המענה לדרישות הבסיסיות שלהם. לדברי הגבאים, רק הליטאים סובלים, למרות שגם 'אגודה' ו'הליכוד' בגוש". וממשיך לפרט בכתבה ארוכה גם ציטוטים מפיהם של המשתתפים."

הכצעקתה? האומנם חל כרסום בגוש עד כדי פירוד.

ביקשנו משני הבכירים שאמורים להיות מצויים בתוך העיסה הפוליטית הזו וחברים שותפים בגוש הריפוי.

הרב ישראל סילברסטין ראש סיעת 'דגל' והמשנה לראש העיר 'השתעשע אתנו: "בכירים זה יותר מאחד". האם כוונתו שיש יותר מאחד, כלומר הוא, עצמו ועוד אחד לפחות שמביעים כעס על התנהלות שלומי אמונים והליכוד. הרב סילברסטין סירב להתייחס לשאלת המשך שלנו האם הדיווח הזה נכון או לא.

חברי דגל העדיפו לא להתייחס בקולם לפרסום, שהכה הדים ברחבי העיר הפוליטית.

עם זאת היה מי שממליץ לשכך את השמחה בקרב הקואליציה של עליזה בלוך על סדק שנפער כביכול בתוך גוש הריפוי. "הגוש חי וקיים ובועט, בהדגשה על בועט ועוד תשמעו ממנו בקרוב" אומר חבר מועצה ולא מדגל.

נושאים: כיכר השבת, דגל בית שמש, גוש הריפוי
כנס גבאי דגל באדיבות כיכר השבת
כנס גבאי דגל באדיבות כיכר השבת
כנס גבאי דגל באדיבות כיכר השבת
כנס גבאי דגל באדיבות כיכר השבת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: