יוצאים לדרך- ש"ס תתמודד על הראשות

אחרי היעדרות של 5 שנים מהזירה המקומית, אבוטבול רוצה לחזור לראשות העיר. הושק קמפיין הבחירות של סגן השר וח"כ: "משה אבוטבול - האיש הנכון במקום הנכון!"

אבוטבול חוזר
אבוטבול חוזר

בכנס שהתקיים ביום רביעי (אתמול) באולמי רונטל בבית שמש הוותיקה, התכנסו בכירי תנועת ש"ס, בראשם יו"ר התנועה הרב אריה דרעי, שרים, חברי כנסת, ראשי מועצת העיר, פעילים ותושבים, לטקס השקת קמפיין הבחירות של סגן השר ח"כ משה אבוטבול לראשות העיר. יש סמליות בכך שהמקום שנבחר, ולא רק בשל אילוצים, הוא דווקא בעיר הוותיקה. ש"ס מעבירה מסר, אנחנו חלק מהעיר הוותיקה.

כזכור, לאחר שקיבלה את ברכת מועצת חכמי התורה, סיעת ש"ס הודיעה השבוע על התמודדותו של אבוטבול לראשות העיר, כמועמד המנוסה והמוערך על כלל האוכלוסיות בעיר, הזוכרים לטובה את עשר שנות כהונתו כראש עיר ואת התנופה ההיסטורית שהביא לבית שמש בכל התחומים. בשורת מועמדותו של אבוטבול התקבלה בשמחה עצומה בכל המגזרים בעיר, הנהנים עד היום מהעשייה הענפה של אבוטבול, ומפועלו הנמרץ למען כולם, מתוך יושרה, אמינות ואחדות.

יו"ר התנועה הרב אריה דרעי אמר בנאומו: ״יש לנו על במה שני ראשי ערים בקרוב: ראש עיריית ב״ב אוריאל בוסו וראש עיריית בית שמש משה אבוטבול. בית שמש נמצאת היום בפיתוח בנייה גדולה מאוד, משה אבוטבול בדביקות במטרה הביא את בית שמש לאן שהיא נמצאת היום. כל התוכניות שאנחנו רואים היום בבית שמש, הכל בעבודה קשה מאוד שעשה והשקיע משה אבוטבול״.

״כולם זוכרים מה היה פה לפני 5 שנים, אנשים מתוכינו מתוך המחנה שלנו, שהיו חתומים על הסכמים, הלכו מאחורי הגב וגרמו לכך שמשה אבוטבול לא נבחר בכמה מאות קולות בלבד. החלטנו להריץ את משה אבוטבול כי ראינו שמקדמים כל מיני דילים ובריתות, ואמרנו: מישהו צריך לדאוג באמת לטובת העיר, לכל הקהלים והצרכים בעיר. רק משה אבוטבול שמכיר כל סימטה וכל קהילה בעיר, רק הוא יכול להוביל את העיר״.

הרב דרעי הוסיף: ״יש על משה אבוטבול לחצים גדולים מהרבה חוגים וקבוצות להתקדם לתמיכה, כולם זוכרים את הימים היפים כשהוא כיהן בתפקיד. תופתעו מהחיבורים הגדולים שמשה אבוטבול מוביל בימים האחרונים. הסלוגן ״האיש הנכון במקום הנכון״ זה לא רק סיסמא, זה משה אבוטבול. הוא האיש שיוכל להוביל את בית שמש. יש מאחוריו סיעה גדולה וכוח גדול בממשלה. לאחר הניצחון נעבוד עם כולם בשיתו״פ, המטרה שלנו זה רק לדאוג לתושבי העיר״.

המועמד לראשות העיר בית שמש משה אבוטבול אמר באירוע: ״אני היחיד שהקמתי פה קואליציה רחבה מקיר לקיר. דאגתי לכל האוכלוסיות ולכל הקהילות. הציבור החרדי, הציבור המסורתי והציבור הכללי קיבלו ממני ביד רחבה ובשותפות מלאה. ב-5 שנים האחרונות קיבלתי מאות פניות מתושבים שאומרים: טעינו. אין לנו אוזן קשבת. התושבים זוכרים את קבלות הקהל והירידה לשטח שהובלתי, הקמנו מערך אדיר של פניות ציבור בעיר״.

״אנחנו מספרית המפלגה הגדולה ביותר בבית שמש, מול מפלגות שהם פדרציות וקבוצות, אנחנו גוש אחד, סיעה אחת והנהגה אחת. קיבלתי ביומיים האחרונים מעל 2000 הודעות מתושבי העיר שאומרים לי: נתמוך בך בכל הכוח. אני קורא מפה לכולם להצטרף להצלחה שלנו. הייתם בקואליציה שלי, תחברו אלינו כי אנחנו מנצחים. קבעתי פגישות עבודה עם שותפים לדרך. בניתי פה 500 כיתות, נבנה עוד אלפי כיתות, הבאתי מרכזי תעסוקה, נביא לכאן עוד מפעלים״.

הדרך עוד ארוכה, ולא ברור על מבסס הערכתו אריה דרעי כי ראש העיר הבא יהא אבוטבול, מה שברור שהוא יזדקק לאיחודים עם סיעות מכל רחבי הקשת בעיר.

נושאים: בחירות 2023, אריה דרעי
אבוטבול חוזר
אבוטבול חוזר
אבוטבול חוזר
אבוטבול חוזר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: