יוחנן מאלי, היהלום בכתר מלכות עליזה בלוך נשבר והולך הביתה.

מאלי החל במסע הפרידה מהאנשים איתם עבד, שנתיים וחצי הספיקו לו עם עליזה בלוך להחליט להיפרד. האיש שהיה איש סודה וזרועה המבצעת של בלוך הולך הביתה.

עליזה ויחונן
עליזה ויחונן

יוחנן מאלי ראש מטה עליזה בלוך, נשבר! היום החל מסע הפרידה שלו מתפקידו כראש המטה. מאלי היה היהלום בכתרה של עליזה בלוך, התפארה באיכויותיו ובכישוריו לנהל את המטה שלה, קרי את העירייה, למרות שהיה חסר ניסיון מוניציפאלי. מאלי או יוחנן כפי שכולם העדיפו לקרוא לו היה זרועה המבצעת של עליזה בלוך, על פיו יישק דבר.

כשיוחנן היה נכנס לחדרה של בלוך היה ברור שזה עניין דחוף וחשוב. בשקט ובמילים שחדרו את עור תוף אוזנה של בלוך בלבד היה לוחש מה שיש לו ויוצא. היא כבר מצאה את הדרך לעדכן אותו בהמשך. פרישתו אינה סתם פרישה, היא אפילו לא דומה לפרישת המנכ"לית מירה מינס ולא לזו של הדוברת דפנה נוריאל כהן, מדובר באחת הפרישות הקשות והבלתי מובנות. וזה קורה לה בחצי קדנציה. ממש באמצע, גם האיש שעליו בנתה תילי תילים נשבר.

יוחנן מאלי נשבר כבר לפני כמה חודשים, אז באה בלוך וביקשה , יוחנן התרצה. הפעם נשבר. מה קרה? לפי הידוע לנו בינו לבין בלוך נתגלעו חילוקי דעות מהותיים באשר לתפקוד העירייה. לא יודעים מי צודק, אנחנו יודעים שמאלי התלונן על כך בפני נבחרי ציבור. שפך את ליבו, וזה לא היה קורה אם בלוך לא גדשה את הסאה. הפרישה הזו תהדהד הרבה כאן בחצר המקומית וגם בזירה הארצית.

בלוך עטורת הפרסים והאותות, מקבלת היום סתירת לחי מצלצלת, האיש עליו הטילה יהבה ועליו סמכה כמעט בכל פעולה הולך הביתה. שלא כמו כל האחרים שפרשו ונמסר מטעמה כאילו עוזבו, הוא, מאלי, מודיע לה על עזיבתו את התפקיד, פשוט אינו יכול יותר.

כבר לפני כחודשיים השתפך וטען טענות קשות על התנהלותה של בלוך, מאלי כבר אז הודיע שאינו יכול עוד. מאלי מצטרף לשורה גדולה של עוזבים את עבודתם בעיריית בית שמש. למי ששכח, הנה תזכורת. מירה מינס מנכ"לית, דפנה נוריאל כהן דוברת, ערן בן דוב סמנכ"ל, משה לורברבום מהנדס העירייה, עינת בודנהיימר מהנדסת תשתיות, בן סומך, סגן מהנדס, מעוז ביגון מנהל אגף החינוך, מחליפו יעקב עמר עבד כאן מבלי לקבל אישור חל"ת ממקום עבודתו הקודם ונאלץ להיפרד. וזו רק רשימה חלקית.

ביקשנו התייחסות דובר העירייה המשיב כי טרם נמסרה הודעה. ביקשנו גם ממנכ"ל העירייה אשר הבטיח כי תצא הודעה מסודרת ונמתין לה. גם מאלי נתבקש להגיב או להסביר. עד כה לא קיבלנו ממנו כל התייחסות.

ומה אומרת עליזה בלוך ראש העיר? גם ממנה לא הצלחנו לקבל כל התייחסות.

נסכם: יוחנן מאלי ראש מטה עליזה בלוך מסיים תפקידו כבר בימים הקרובים והחל במסע הפרידה מהאנשים העובדים איתו בשנתיים וחצי האחרונות.

נושאים: יוחנן מאלי, עליזה בלוך, גל עזיבה, בית שמש, עירייה
עליזה ויחונן
עליזה ויחונן
עליזה ויחונן
עליזה ויחונן
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
יוחנן מאלי, היהלום בכתר מלכות עליזה בלוך נשבר והולך הביתה.
תושב ותיקנכתבה ביום חמישי, 22 באפריל 2021, 13:35

ונמשכת שיירת הנוטשים הבכירים,וטרם תמה.הד"ר בלשון המעטה כשלון ביחסי אנוש,עוד מימי ניוהל תיכון ברנק וייס שגם שם מורים בכירים ודמויות מפתח נטשו אותה.שמשנט הכוכב בפולחן האישיות שלה לא מועיל,נקודה!

יוחנן מאלי, היהלום בכתר מלכות עליזה בלוך נשבר והולך הביתה.
דנינכתבה ביום חמישי, 22 באפריל 2021, 12:37

הפער הבלתי נתפס בין 'אבירת איכות השלטון'.... לכשלון מהדהד בבית שמש