ידע אחרון: הממונה על קשרי חוץ מודר מתכנון ביקור האורח ממרוקו

לשכת ראש העיר נטלה עליה את מלאכת הארגון, מנהל היחידה הוזמן לסיכום כאשר האירוע כבר מוכן, ואילו הממונה ידע רק כאשר הוזמן

דגל מרוקו בעיר
דגל מרוקו בעיר

מחר יבקר בעיר ראש המשלחת הדיפלומטית של מרוקו בישראל, אחד הופתע לגלות את דגלי מרוקו מתנופפים השבוע בראש חוצות ברחבי העיר ברחובות מוקד האירועים. דגלי מדינה זרה הם סמל לאירוח אישיות רם מעלה. "ואני לא ידעתי?" ראה הביט ושאל את עצמו צבי ווליצקי.

הממונה על קשרי חוץ בעיריית בית שמש חבר מועצת העיר צבי ווליצקי הוזמן לביקורו של האורח ממרוקו רק כאשר המשימה הושלמה, סדר היום נקבע והלו"ז כבר גובש. זאת בשעה שהוא היה צריך להיות המזמין ומארגן כאשר האירוע הזה נוצר או הוזמן.

הנה לכם עוד סיבה למתח מצטבר בין לשכת ראש העירייה לבין תנועת הליכוד שגם כה מצב הרוח שלה בימים האחרונים לא מי יודע מה בשל תכונת החלפת הממשלה בממשלת בנט לפיד. שאלנו את הממונה צבי ווליצקי: "ידעתי בדיעבד, אפילו הארלי שטארק מנהל היחידה הוזמן לסיכום תכנון האירוע. אני קיבלתי הזמנה לאירוע".

באירוע ייפגש האורח עם הרב ביטון, יבקר בבית כנסת בנוסח יהודי מרוקו, שם יתקבל האורח לקראת תפילת מנחה, כאשר פייטנים ינעימו את שהותו הקצרה המתוכננת בבית הכנסת.

אגב, משום מה פרטי המבקר ממש לא ברורים, שמו של שגריר מרוקו בישראל הוא עבד אל רחים, ומשום מה בפרסום של העירייה לזימון התקשורת מופיע שם אחר, אבדרהים (שיבוש ל-עבד אל רחים ס.צ) ביוד. כך או כך הביקור אורגן בידי לשכת ראש העיר עליזה בלוך.

נושאים: מרוקו, בית שמש, עליזה בלוך, צבי ווליצקי
דגל מרוקו בעיר
דגל מרוקו בעיר
דגל מרוקו בעיר
דגל מרוקו בעיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: