רונית הכסטר מאולפנת אמית נגה - מורת המאה

מידי שנה נערכת תחרות בין המורים לגילויי מצטיינות בתחומי הלמידה השונים. בשנה שעברה זכינו בארבעה מורים בסיכום, היום אנו מפרסמים שם מורה ראשונה זוכה בתחרות המצטרפת לעשרות מורים מצטיינים ברחבי הארץ בכל השנים

רונית הכסטנר
רונית הכסטנר

שם ראשון המתפרסם כמציין במסגרת "מורי המאה" תשעפ"ב, המורה המצטיינת בחינוך הדתי, לשנת התשפ"ב, היא רונית הכסטר מאולפנת אמית נגה בית שמש. בשנה שעברה זכו ארבעה מורים מהחינוך הממ"ד בעיר (מתוך 14) והיום אנחנו מפרסמים את שמה של המורה הראשונה מביה"ס אולפנת נוגה אשר ברמת בית שמש.

הכסטר, היא מורה אולפנה מאז היווסדה, מלמדת הסטוריה ואזרחות, מדריכה ארצית ומובילה את תוכנית 'באר' בהסטוריה.

בנימוקי הבחירה ציינה ועדת השיפוט, בראשות שוש נגר מ"מ ראש מנהל החינוך הדתי ומיכל דה-האן סגנית ראש המנהל ויו"ר ועדת מורי המאה - כי רונית היא פורצת דרך, מצטיינת המובילה לקידום הישגים לימודיים וערכיים, תוך השקעה ומסירות ומתוך רוח גדולה של חזון החמ"ד ותכניותיו.

בתגובה לזכיה אמרה רונית הכסטר: "בהוראת היסטוריה ואזרחות אני מנסה לחבר את התלמידות להיסטוריה של עם ישראל ולתהליכים שהוא עובר בהווה, כדי שיהיה להן עתיד טוב וירגישו שייכות ומחויבות למדינת ישראל ולעם ישראל".

מרים קורן ואיריס אליהו, מנהלות האולפנה: "רונית היא מורה מסורה ומשקיענית אשר מלווה את תלמידותיה ובוגרותיה לאורך תהליך הלמידה ובצאתן לחיים. רונית היא דוגמא אישית למורה שרואה בחינוך מעשה שפורץ את גובולות הכיתה, ומאמינה במפגשים שקורים גם ביעור אבל גם בטיולים, סיורים ובמפגשים עם דמויות מעוררות השראה. כל העשייה החינוכית שלנה נעשית מתוך ראיית הטוב, אמון ואמונה בתלמידות ויצירת קשר משמעותי עם הבנות שהן זוכרות לאורך שנים. צוות אולפנת אמית נגה הינו צוות מסור, מקצועי ואוהב, שרואה בעבודתו שליחות חינוכית שכוללת בניית זהות דתית מורכבת ועמוקה, פיתוח אכפתיות ורגישות כלפי חברה הישראלית, וחיים של נתינה ועשייה למען הכלל והמדינה, בלי לוותר על מצויינות לימודית בכל התחומים".

נושאים: בית שמש, אולפנת נוגה, חינוך
רונית הכסטנר
רונית הכסטנר
רונית הכסטנר
רונית הכסטנר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: