חבר מועצה: אני דורש לכנס את המליאה לדיון בעוד חצי שעה

"חובתנו כנציגי ציבור לקבל עדכונים מלאים על מה שהיה ועל מה שיש". לפגישה בזום לא זומן מ"מ ראש העיר שיטרית.

בלוך בזום
בלוך בזום

ממש לא שקט בבית שמש, זו הגדרה באנדרסטייטמנט למציאות בעיר בית שמש. היירוטים האחרונים, נפילת חלקי הטילים בעיר, התמונות והסרטונים בהם ילדים עומדים מתחת לתחנת אוטובוס, בשעה שאזעקה נשמעת וקולות נפץ של טילים ברקע. כל זה וראש העיר כמעט בשאננות מנהלת את העניינים מרחוק. תגובתה הרגיזה לא מעטים בין נבחרי הציבור.

אחד מהם דורש לכנס מליאה בעוד חצי שעה, לקבל עדכונים מפיקוד העורף, למנות מממלא מקום שינהל את העיר, לשאול ולדרוש את התשובות לשאלה כיצד זה המקלטים היו סגורים.

בינתיים התקיימה הערכת מצב בהובלת ראש העיר ד"ר עליזה בלוך בזום.

אל הכינוס הוזמנו המשנה לראש העיר ומ"מ יו"ר ועדת מל"ח ישיעהו ארנרייך , חבר המועצה יו"ר ועדת פס"ח יוסי גולדהירש חבר המועצה, ממונה חרום ובטחון, אלי פרץ ומנכ"ל העירייה יוחנן מאלי.

מנכ"ל העירייה יוחנן מאלי סקר את רצף ההתרחשויות בעיר מרגע הישמע האזעקה, ויקל"ר העיר אל"מ רונן בוקובזה סקר את פעילות גורמי הביטחון בעיר. שימו לב מי לא הוזמן? סגן ומ"מ ראש העיר משה שיטרית. בלוך מערבבת פולטיקה בחירום וזה חמור מאוד.

עוד בהודעה דיווח על כלל המקלטים הציבורים פתוחים. רסיסי המיירטים שנפלו בעיר טופלו על ידי חבלן משטרה ואין נפגעים.

פערי הצפירה מטופלים על ידי פיקוד העורף והמוקד העירוני.

העירייה, על פי הנחיות פיקוד העורף, שומרת על שגרה מלאה וערנות דרוכה. ותפעל בהתאם לכל שינוי בהנחיות. הערכת מצב נוספת בראשות ראש העיר ד"ר עליזה בלוך תתקיים בשעה 15:30.

נושאים: עליזה בלוך, משה שיטרית, בית שמש
בלוך בזום
בלוך בזום
בלוך בזום
בלוך בזום
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: