חברת סופרבוס עלתה שלושה שלבים בדירוג רמת השירות

דוח משרד התחבורה, ובו סיכום תפקוד חברות התחבורה הציבורית בחציון האחרון (החציון השני של שנת 2019 )

צוות סופרבוס
צוות סופרבוס

חברת סופרבוס מדורגת במקום החמישי מבין 15 מפעילות התחבורה הציבורית. החברה ממשיכה במגמת שיפור ועלתה בשלושה מקומות מהדירוג הקודם ( בחציון הקודם דורגה החברה במקום ה- 8). בשנה האחרונה, עם כניסתה לתפקיד של מנכ"לית החברה, עמלו בחברת סופרבוס על שיפור משמעותי בשירות, שיפור רמת הדיוק והביצועים, חידוש צי האוטובוסים, הרחבת שירות והוספת מפרקיות בקווים מרכזיים בבית שמשבשעות העומס . כל זה נעשה במקביל לשידרוג ושיפור מרכזי השירות של רב קו ומתן מענה מהיר ואיכותי ללקוחות הפונים בכל ערוצי הקשר .

בדוח משרד התחבורה שפורסם אתמול נבדקו פרמטרים רבים, ביניהם ; עמידה בלוחות זמנים, נסיעה בהתאם למסלול הקו, נגישות, עצירה בתחנות, רמת ניקיון האוטובוסים , טיפול ומענה לתלונות הציבור וכו'.

מחברת סופרבוס נמסר בתגובה: "מגמת השיפור בשירות נמשכת ואכן השיפור המשמעותי ביותר בקרב כל חברות התחבורה מהדירוג הקודם, נעשה על ידי סופרבוס. במהלך השנה האחרונה השקענו מאמצים רבים בשיפור הביצועים ורמת השירות לכלל הנוסעים ומאמצים אלה נשאו פרי . אנו נמשיך להשקיע במתן מענה טוב ויעיל לצרכי לקוחותינו גם בחודשים הבאים, עם חזרת הנוסעים תחבורה הציבורית"

חברת סופרבוס מפעילה את אשכולה עפולה והעמקים ואת אשכול בית שמש ופרוזדור ירושלים , עם צי המונה כ-700 אוטובוסים ועם כ- 1200 עובדים ברחבי הארץ.

נושאים: סופרבוס, בית שמש, משרדהתחבורה
צוות סופרבוס
צוות סופרבוס
צוות סופרבוס
צוות סופרבוס
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
חברת סופרבוס עלתה שלושה שלבים בדירוג רמת השירות
אנינכתבה ביום שבת, 23 במאי 2020, 19:21

סופרבוס חברה נוראית!!!