התפטרות מפתיעה: מנכ"ל רשת המתנסים מסיים תפקידו

האם המהלכים המוצעים ומתבצעים מאחורי הקלעים על ניהול התרבות בעיר הם שהביאו את קדמון לסיים את תפקידו? קדמון מסיים תפקידו אחרי שש וחצי שנים בהם עבד עם סגן חרדי וסגן ציוני.

קדמון עם שיטרית
קדמון עם שיטרית

פתאום קם אדם ומרגיש שהוא עם... והולך? ככה באמצע העונה? אחרי קורונה? לפני בוא האביב... פתיחת היכל התרבות, הקמת החברה לתרבות אולי פוגעת? מה? יכול להיות הגורם שהביא את עמית קדמון מנהל רשת המתנסים בשנים האחרונות בעיר לסיים תפקידו.

ההודעה הרשמית הגיעה במפתיע בשעה שאנחנו מלקטים חומר על עוד פרישה בעירייה. הנה ההודעה שהגיעה מעוזרו של סגן ראש העיר משה שיטרית: אחרי 6 שנים מלאות בעשייה למען תושבי העיר בית שמש אנו נפרדים מעמית קדמון, מנכ"ל רשת המרכזים הקהילתיים אשר מסיים את תפקידו בבית שמש וממשיך לתחנה הבאה כמנהל המרכז הקהילתי באלקנה.

עמית השאיר מורשת לתפארת בעיר בית שמש וברשת המרכזים הקהילתיים. בתקופתו כמנכ"ל העפילה הרשת לפסגות חדשות עד לתפקידה המרכזי כיום בעיר בתחומי הקהילה, החברה, התרבות והפנאי." שיטרית מאחל לקדמון כל הטוב ושיצליח בכל אשר יפנה.

כלומר קדמון הודיע על פרישה, שיטרית קיבל את פרישתו. לא ניסה למנוע ממנו לפרוש, לפחות לא נכתב בהודעה. וכך גם הבנו מהמשך התכתבויות עם סגן ראש העיר.

ובכל זאת נראה תמוה בחצרנו. מה הביא את קדמון לסיים? וככה לפני שנמצא מחליף, לפחות שמו לא ידוע, למרות שיש ניחושים באוויר.

אז מה גרם לקדמון לסיים תפקידו בהפתעה?

בבית שמש נשקלים בימים מהלכים שישפיעו על ניהול התרבות בעיר. אחד המהלכים עליהם דיברה בלוך במערכת הבחירות היה הקמת חברה לתרבות, משהו בסגנון אריאל בירושלים. חברה הנותנת שירותי תרבות לבית שמש כולל הפעלת היכלי התרבות בעיר, שיווק האירועים וכו'. האם מר קדמון חש שמנסים להצר צעדיו? קדמון קיבל בשנים שפה עצמאות תוך שהוא כפוף לממונים עליו, פעם גרינברג החרדית, ופעם שיטרית הציוני. קדמון ידע להלך בין הטיפות אצל השניים ועשה מלאכה.

בתום שש שנים וחצי החליט קדמון למצוא מזלו במקום אחר ומצא ביישוב אלקנה שבשומרון, כך שאפקט ההסבר על נסיעות גוזלות זמן לא ממש ישחק בסיפור הזה.

סגן ראש העיר, הממונה על קדמון אומר לחדשות קרן אור: "תפקידים כאלה יש להם מועד פג תוקף. אתה נותן מה שיש, לוקח ניסיון שצריך וממשיך למשימה הבאה. אחרת הגוף ניזוק".. הנה לכם אם תרצו אולי הסיבה האמיתית לעזיבתו בפתאומיות של קדמון. אצלו החלה ההרגשה הזו לפעום אחרת לא היה מחפש באלקנה.

נדגיש לנו לא ידוע על שום מתח או ויכוח או עימות בין המנכ"ל לבין הממונה, והדברים המתפרסמים מצד שיטרית מאשרים זאת.

ביקשנו התייחסות מנכ"ל הרשת עמית קדמון, עד העלאת הידיעה לא קיבלנו כל מענה. והיה ותגיע תגובה נצרף אותה לכתבה.

נושאים: עמית קדמון, רשת המתנסים, בית שמש, משה שיטרית, חברה לתרבות
קדמון עם שיטרית
קדמון עם שיטרית
קדמון עם שיטרית
קדמון עם שיטרית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: