הרכב המועצה הדתית שוב אינו שלם

חברת המועצה הדתית החדשה אושרה במליאת מועצת העיר וע"י המשרד לשירותי דת, והיא אינה מזומנת לישיבת המועצה הקרובה. הולנדר: מבקשים לנצל היעדרותה לקיים מחטפים

סיגלית שרייבר
סיגלית שרייבר

חילופי המועמדות במועצה הדתית עדיין לא הושלם, לאחר התפטרותה של חברת המועצה הדתית עו"ד רינה הולנדר, עקב כניסתה לשמש כחברת מועצת העיר במקומו של אליסף ורמן (הבית היהודי) הומלצה הגב' סיגלית שרייבר להחליפה בהרכב המועצה הדתית. הגב' שרייבר אושרה כבר ע"י המשרד לשירותי דת וזכתה אף לאישור חברותה במועצת העיר בחודש שעבר. משום מה אינה מזומנת לישיבת המועצה הדתית הקרובה.

קודמתה בתפקיד עו"ד רינה הולנדר פנתה ליועץ המשפטי של המשרד לשירותי דת. וכך היא כותבת לו: שלחתי כבר הרבה הודעות ואטסאפ ומיילים לראש העיר באופן אישי ולדורית, מזכירתו בבקשה לקבל מידיהם את השאלון ויתר המסמכים הדרושים לצורך מינוייה של מחליפתי במועצה הדתית אזכיר כי המנוי עבר הצבעה במועצת העיר. פניותיי הרבות לא נענו. לא נותר לי אלא להסיק כי יד מכוונת במשרדי ראש העיר מעכבת את מנוי החברה החדשה למועצה הדתית.". עו"ד הולנדר, האשה הראשונה במועה"ד מזכירה ליועץ המשפטי גם את העובדה שלאחר התפטרותה אין ייצוג לציבור הנשים במועצה הדתית. "אציין כי כעת הרכב המועצה נעדר אישה ונעדר ייצוג לאופוזיציה העירונית. הגדילו לעשות, וקבעו לשבוע זה ישיבה בה יידונו מהלכים כבדי משקל תוך התעלמות מוחלטת מפניותינו בעניין ביצוע המנויים החדשים והימנעות מביצוע מחטפים. מצער במיוחד להיווכח כי ראש העיר בעצמו מעורב בצעד זה, שכן מסמכי המנוי מצויים בידיו והוא אישית מתעלם מפניותיי. כך גם השר עצמו- באמצעות העוזרת הבכירה שלו- נותן יד להתנהלות זו בכך שהיא מפנה אותנו לראש העיר עבור הליך כל כך טכני ופשוט. אבקש לדעת כיצד הצוות המקצועי במשרדי העירייה והדתות נותנים יד להתנהגות פסולה שכזו.".

לידינו הגיעה התכתובת הארוכה בין עו"ד הולנדר לבין נציגי המשרד לשירות דת וכן עם לשכת העירייה. בסה"כ מדובר בטפסים עליהם נדרשת שרייבר לחתום, למרות הימצאותם בלשכת ראש העיר נמנעת זו מלהעבירם לשרייבר או לידי עו"ד הולנדר.

ביקשנו תגובת לשכת ראש העיר ומשם לא הגיעה כל תגובה. גם דובר העירייה נדרש להגיב. היועץ המשפטי לעירייה עו"ד מיקי גסטוירט שנדרש לסוגיה מגיב: "אין לי מושג. יחד עם זאת הפרוטוקול (של הישיבה האחרונה ס.צ) נמצא אצלי בהגהות אז יכול להיות שטכנית מחכים לפרוטוקול נחתום. מקווה לסיימו עד יום א".

נושאים: עיריית בית שמש, המועצה הדתית, במשרד לשירותי דת
סיגלית שרייבר
סיגלית שרייבר
סיגלית שרייבר
סיגלית שרייבר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
הרכב המועצה הדתית שוב אינו שלם
הרב בריח2נכתבה ביום חמישי, 21 בדצמבר 2017, 04:11

מעלה תהיות כבדות איך השיגה העיריה פרס ניהול תקין לשנה זאת..... לא כל עיר שמתנהלת על ידי ראש עיר חרדי צריכה להתנהל כמו שטייטל ולבצע חריגות ומחטפים...