רמת השירותים בעירייה תהיה מחר מוגבלת מאוד בהתאם לנוכחות שצפויה להיפגע

בפגרה המאולצת, חל איסור על עובדי העירייה להביא ילדים. העירייה תדאג לשמרטפיות לילדי עובדים חיוניים. חלק מהעובדים יעבדו מהבית... ואתר העירייה דומם בנושא

עיריית בית שמש
עיריית בית שמש

חודשיים אחרי פרוץ מגפת הקורונה גם הנהלת העירייה תורמת את חלקה בהתמודדות הלאומית מול הנגיף. בפעם הראשונה לפחות באון מוצהר יתקיימו ישיבות היערכות יומיות להיות קשובים להנחיות ולפניות מעובדי העירייה ולתושבים. חודשיים, לקח לה לעירייה להבין שיש כאן מקרה קיצון שיש צריך להיות ערוכים לו.

ביום שישי הפיץ מנכ"ל העירייה החדש איתמר ברטוב מכתב לעובדים ובו מדבר על הנגיף ועל השלכותיו בארגון עובדים ציבורי "בעת הזאת נדרש מכולנו מאמץ כדי לצלוח את השבועות הקרובים ועלינו לזכור כי אנו משרתי ציבור ויש לנו תפקיד משמעותי עוד יותר לאור המצב". המכתב לא מנוסח באופן ברור לגמרי לכל עובד ועובד, אינו מגדיר מי יכול להישאר בבית, ומי חיוני במקום העבודה. מה שכן מוצהר במכתב הוא, " עובדי העירייה ממשיכים בעבודה כרגיל. במקום קבלת קהל אנו נעניק שירותים מרחוק ונוציא על כך הודעה לכלל התושבים." מי מהעובדים יישאר בבית, גם ברגע זה עדיין לא ברור ונראה כי הכל נעשה בתיאום טלפוני ולא באמצעות כלי הקשר הכללי, קרי התקשורת המקוונת.

מנכל העירייה, החתום על המסמך יחד עם יו"ר ועד העובדים ישראל פרץ מביעים דאגה לעובדי העירייה ומבטיחים להשתדל למצוא פתרון שמרטפות במסגרת מוסדות העיר לילדי עובדים אשר יוגדרו כחיוניים ויידרשו להגיע לעבודה. מדגיש כי אסור להביא ילדים לעבודה, בשל העובדה שהגנים ומוסדות החינוך יהיו סגורים. ייתכן מאוד שיהיו עובדים שאפשר ויישארו בבית.

אז מחר כנראה עיריית בית שמש לא תתפקד כרגיל, וכנראה יהיו בה חדרים סגורים. עובדים מסוימים יעבדו מהבית, הכל ייעשה בתיאום עם מננהלי האגפים ומחלקת המחשוב והכל שוב בהתאם להנחיות שיגיעו ממשרד הפנים.

חלק מהעובדים כנראה יישארו בבית ויוכלו לעבוד משם, והכל יהיה בהתאם להנחיות שהעירייה תקבל ממשרד הפנים. הערב במוצ"ש עדיין לא פורסמו ההנחיות האלה באתקר העירייה ולא באמצעי התקשורת האחרים בעיר. ולסיום, מזכירים לעובדים אשר נדרשים להיות בבידוד להקפיד על ההנחיה לטובת כלל הציבור.

ובכל הסיפור הגועש הזה מרגע לרגע העירייה לא מוצאת לנכון לעדכן את הציבור באמצעו הכלי היחיד שעומד לרשותה אתר העירייה.

נושאים: עיריית בית שמש, קורונה בבית שמש, קשר עם הציבור
עיריית בית שמש
עיריית בית שמש
עיריית בית שמש
עיריית בית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: