הצטרפו לקהילת צעירי בית שמש

דרושים סטודנטים חדשים בקהילה, כל מצטרף חדש יזכה לקבל מלגה תמורת התחייבות לעשיה,

צעירי בית שמש
צעירי בית שמש

"אמנם אני לומדת בירושלים, אבל אני שמחה להגיד שאני חוזרת הביתה לעיר שאני אוהבת ולאנשים שאני אוהבת, אני חברת קהילה בקהילת צעירי בית שמש " כך כותבת לנו ענבר זינגר.

"אני גרה בבית שמש מאז שנולדתי. התרגלתי למחשבה שכשאהיה סטודנטית כנראה אעבור לגור בירושלים והופתעתי לגלות קהילת צעירים חיה ופעילה בעיר. גיליתי המון צעירים עם אנרגיות ונכונות לתרום לעיר וליצור קבוצה מגובשת". ממשיכה זינגר הצעירה לספר.

הנה פרטים על קהילת צעירי העיר, "החברות בקבוצת סטודנטים זו מבוססת על שני צירים עיקריים- ציר הקהילה וציר העשייה: כקהילה מתקיימים מפגשים אחת לשבוע בהם מתקיימת היכרות בין החברים, היכרות עם העיר, גיבוש של הקבוצה ותכנון יחד של פרויקטים משותפים. בנוסף אחת לחודש אנחנו נפגשים במהלך השבת לארוחת שבת משותפת. מעבר לזה, המגורים הקרובים מאפשרים לנו לקפוץ לקפה, לעשות ערבי סרטים וללכת יחד לריצות עם שאר חברי הקהילה.
מבחינת עשייה, כל סטודנט משתתף בעשייה חברתית, במשך 3 שעות שבועיות במהלך כל השנה. בכל המסגרות פועלים צוותי סטודנטים יחד והעשייה מגוונת ונתונה לבחירתנו"

ועל מה שהיה בשנה האחרונה: "זאת הייתה שנה מלאה בעשייה משותפת ובכיף אמיתי, חברות שנוצרה ותחושת קהילתיות שעוטפת. לא דמיינתי כמה ההשתייכות לקהילה תהיה לי משמעותית. החל מהרמת פרוייקטים לצעירים ועד להגשמת חלומות כמו הקמת פאב חברתי בעיר"

הקהילה יוצאת במבצע צירןף חברים חדשים לקילה. "אנחנו מזמינים חברים חדשים להצטרף אלינו לשנה הבאה- סטודנטים שיוכלו לקבל מלגה על סך 10000 ₪ וצעירים שמעוניינים לקחת חלק בעשייה המשותפת! לפרטים נוספים חפשו אותנו בדף שלנו בפייסבוק- 'קהילת צעירי בית שמש

נושאים: בית שמש, קהילה צעירה
צעירי בית שמש
צעירי בית שמש
צעירי בית שמש
צעירי בית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: