הבאה בתור לשכנוע- השרה לאיכות הסביבה

בלוך לא מוותרת על אף שר או שרה, ולכל אחד יש את האצבע בממשלה, חשוב לה לקבל החלטה ברוב מוחלט. הפעם היא טורחת להגיע לתמר זנדברג השרה לאיכות הסביבה.

תקווה חדשה בסיור בעיר
תקווה חדשה בסיור בעיר

השבוע ימשיך המסע לגיוס תומכים בממשלה להחלטת ממשלה לטובת העיר בית שמש. אחרי שפגשה אישית למטרות שכנוע את רוב השרים בממשלה, בלוך לא מוותרת על אף שר ולא משנה מה גודל משרדו ומה חשיבותו. מבחינתה כל שר וכל אצבע שווה בהצבעה על החלטת ממשלה וחשוב לה שההחלטה תתקבל ברוב מוחלט בישיבת הממשלה. בין השרים שפגשה עד כה אפשר למנות את גדעון סער, ד"ר יפעת שאשה ביטון, אביגדור ליברמן, יועז הנדל, חילי טרופר, זאב אלקין, בני גנץ, ניצן הורוביץ, אילת שקד, מירב מיכאלי, ועוד רבים. השבוע תיפגש עם השרה לאיכות הסביבה הגב' תמר זנדברג.

עליזה בלוך רואה בקידום החלטת ממשלה החלטה גורלית לעיר ולתושביה, לפיכך מקדישה את מרצה, כולל עובדים צמודים לעניין במטרה לגייס את הממשלה להחלטה פוריה ומניבה במיוחד.

תמר דנדברג ממונה על תיק בעל השלכות לאיכות החיים ולטיבם בבית שמש ובאיזור, ולכן חשוב לבלוך שגם היא תהיה בתמונת הפיתוח העתידית. גם אותה ואת משרדה מעוניינת עליזה בלוך לגייס לטובת הרחבת תכנית הממשלה, בתוכה רוצה בלוך לראות כשותפים כל המשרדים כל אחד לפי תחומו והתמקצעותו.

נושאים: תמר זנדברג, ממשלה, בית שמש, עליזה בלוך.
תקווה חדשה בסיור בעיר
תקווה חדשה בסיור בעיר
תקווה חדשה בסיור בעיר
תקווה חדשה בסיור בעיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: