קריאה לנשים: הצטרפו לתוכנית הכשרה לקידום מנהיגות נשים במרחב הציבורי בבית שמש

בבית שמש כמעט מחצית מהאוכלוסייה נשים, ופחות מ-10% מחברי מועצת העיר הן נשים. אפשר לתקן. הנה ההזדמנות שלכן לפניכן.

קדימה אחרייך
קדימה אחרייך

ביוזמת המחלקה למעמד האישה יוצאת לאוויר העולם תוכנית הכשרה לקידום מנהיגות נשים במרחב הציבורי בבית שמש. נשים הן חצי מהאוכלוסיה, בבית שמש קצת פחות, (82 אלף גברים, 79 אלף נשים) ועם זאת לנשים יש צרכים שונים והאגף למעמד האישה פועל לקדם אותן. אף אחד לא יעשה זאת בשבילן

"אנחנו מבינות לב של אשה" אומרת אורנה נחמני מנהלת המחלקה ויועצת ראש העיר למעמד האישה.

התוכנית כוללת: 18 מפגשים פרונטליים לקבלת כלים תיאורטיים ומעשיים כ 70- שעות ובנוסף קורס בחירה ייחודי בזום. לנשים המעוניינות להתמודד למשרות ציבוריות ליווי מנטורינג ואירוע שיא ארצי. והכל ללא עלות למשתתפות. פרטים במודעה המצורפת.

"אם חשוב לך להביע את עצמך, להביא את דרכך ולקדם את המטרות שלך בואי והצטרפי לקורס הזה. תעשי את הצעד הראשון אנחנו נהיה שם איתך. הקורס יאפשר לך לפתח את המנהיגות שלך באמצעות כלים שונים ומגוונים הגיע הזמן שתחליטי. תקומי. תשפיעי. זה בידיים שלך". קדימה, אחרייך!

סגנית ראש העיר רינה הולנדר: "נשים מהוות 51% מאוכלוסיית העיר, אך פחות מ-10% מחברי מועצת העיר הן נשים. גם בזירות ציבוריות אחרות, קולן של הנשים פחות נשמע. לנשים ולגברים יש נקודות מבט שונות על עניינים רבים, ואף מרחב איננו שלם בלי השמעת שני הקולות. לכן אני מזמינה אתכן נשות העיר לבא ולהצטרף לקורס אשר יקנה לכן כלים לעשייה ציבורית משמעותית- כי הקול שלכן חשוב!!!

תודה ולרשות לקידום מעמד האישה על היוזמה וליועצת למעמד האישה, אורנה נחמני על הובלת הקורס פה בעיר."

עכשיו זה בידכן, זה קרוב אליכן, והכל כאמור חינם. מצאו זמן פנוי, יאללה קדימה עזבו לרגע את הכורסא, או את הספר או את הסרט הטורקי וצאו להתאוורר באוירה אחרת, לימודית, צופה פני עתיד.

הרישום בלינק המצורף: https://did.li/40Zw5

נושאים: הרשות לקידום מעמד האישה, בית שמש, אורנה נחמני, רינה הולנדר
קדימה אחרייך
קדימה אחרייך
קדימה אחרייך
קדימה אחרייך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: