העירייה גייסה לשורותיה עוד תושב חוץ, מנהלת אגף למשאבי אנוש ממודיעין.

האם גב' אלוש תמלא את כל הפונקציות שהיו בידיו של ערן בן דוב בנוסף למשאבי אנוש, או שאולי יש כוונה להפריד את תפקידו של בן דוד לכמה חלקים?

ענבל אלוש
ענבל אלוש


יש מנהלת לאגף הפיתוח ההון האנושי בעירייה. אחרי פרישתו של ערן בן דוב, מחליפתו היא ענבל אלוש תושבת מודיעין ואם לשניים.

הודעת העירייה אינה מציינת אם מדובר במחליפה לסמנכ"ל הפורש שהיה גם ממונה על ענייני משאבי אנוש, או שמדובר בתפקיד נפרד מהתפקיד שמילא כאן ערן בן דוב. האם גב' אלוש תמלא את כל הפונקציות שהיו בידיו של ערן בן דוב בנוסף למשאבי אנוש, ממונה על מכרזים, על כתיבת פרוטוקולים, וכינוס הוועדות בעירייה.

ההודעה הרשמית של העירייה לא מבהירה נקודות אלה. כמו הנקודה הכי קריטית בשננהה האחרונה, האם בחוזה קבלת לעבודה יש התחייבות שהיא לגבי פרק הזמן בו היא תועסק בעירייה או שגם היא באה להתגלח על זקנינו, תלמד, תעשיר עצמה בניסיון ותלך למקום מזדמן אחר.

ענבל בעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בפיתוח ויעוץ ארגוני. ענבל היא בעלת ניסיון ניהולי עשיר ומומחיות רבת שנים בתחום משאבי אנוש.

ענבל שרתה למעלה מ 20 שנה בצה"ל במגוון תפקידים בתחום משאבי אנוש ובהם: רמ"ד משאבי אנוש ושכר במש"א, ומנהלת משאבי אנוש בבסיס בצריפין. עוד כיהנה ענבל כמנהלת אגף משאבי אנוש והדרכה ברשות המקומית יהוד מונוסון.

ענבל אלוש :" אני שמחה ונרגשת להצטרף למסע אותו מובילה ראש העירייה ד"ר עליזה בלוך שיתוף מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב ועובדי העירייה. ההון האנושי הוא משאב קריטי להצלחת ארגון ולעמידה במשימותיו ויעדיו. אני מודה לראש העירייה ד"ר בלוך ומחכה להתחיל וליישם את ניסיוני בתחום כאן בעיריית בית שמש"

מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב: " אני מברך את ענבל על כניסתה למשפחת עובדי עיריית בית שמש. אין לי ספק כי ניסיונה המקצועי והתמחותה רבת השנים בתחום משאבי האנוש והון אנושי יהוו מרכיב משמעותי להצלחת פעילות עיריית בית שמש.".

ואם לא שמתם לב, אז שימו לב, הפעם כבר אין ברכה של עליזה בלוך ראש העירייה על צירופה של אלוש. בעבר הורגלנו לקרוא תמיד 'את האני שמחה' של עליזה בלוך. הפעם בלוך מעדיפה להישאר בצל... התקדמות.

נושאים: עיריית בית שמש, משאבי אנוש, ענבל אלוש, עליזה בלוך
ענבל אלוש
ענבל אלוש
ענבל אלוש
ענבל אלוש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: