חנוכת הראל בסופו של דבר, גם סגנית ראש העיר הוזמנה

בהזמנה שהופצה לטכס פתיחת שנה"ל הסתפקו המזמינים בציון נוכחות ראש העיר תוך התעלמות מכל נציג של הבית היהודי, וועד ההורים לחץ ולבסוף הוזמנה לחנוכת הכיתות הנוספות גם סגנית ראש העיר הולנדר.

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
הולנדר עם קובי עמר
הולנדר עם קובי עמר

בי"ס הראל התרחב השנה, תלמידי אתרוג האחרונים חברו במבנה המרווח של ביה"ס היו לאחד. נוספו במבנה עוד כיתות והגדילו את כמות הילדים בביה"ס, טעות אופטית למי שמנסה לחשב כמויות ילדי חינוך ממ"ד ברמת בית שמש. בסה"כ חיבורים של מסגרות, וכל ההתפלספות של תוספת 12 כיתות בחינוך הממ"ד נותרת בגדר נייר צלופן שבא לעטוף מציאות מציקה בחינוך הממלכתי מול חרדי בעיר.

הזמנות שהופצו לקראת היום הראשון לפתיחת שנה"ל בישרו בלו"ז מסודר על יום ראשון בביה"ס. בין היתר בשעה 10:30 נקבע טכס קבלת תלמידי כיתות א בנות באמפי במתחם בנות. במהלך הכינוס נערוך טכס קביעת מזוזה למתחם החדש עם ראש העיר דר עליזה בלוך שתכבד אותנו בנוכחותה ותברך את תלמידי ביה"ס,.

כך בהזמנה שנשלחה לכל הורי התלמידים.

אחד מההורים השתומם, למה רק ד"ר בלוך, ומדוע נפקד מקומה של עו"ד רינה הולנדר סגניתה. כך כתב לנו ההורה: "על פי ההזמנה נראה שראש העיר הוזמנה לאירוע. האם גם נציגי הבית היהודי והפעילים השכונתיים הוזמנו?"

זה היה ביום שני בערב. הולנדר לא הוזמנה ושום נציג מהבית היהודי לא הוזמן. ממשיך אותו הורה לכתוב לנו: " לא ברור אם המנהל מתוך פחד משתתף בזה או משהו אחר, מה שברור שזה בית ספר שרובו מורכב מהורים תומכי הבית היהודי, הם עדיין לא מודעים למהלך". לא נתייחס לענין פחדו של מנהל ביה"ס, לכך נתייחס בהזדמנות אחרת, בינתיים באמת מדוע נציגי הבית היהודי, שהם בנ בריתה של ראש העירייה אינם בטכס? שאלה רצינית.

ובכן, מאחורי הקלעים היו עוד הורים שלא הסכימו למופע המביש הזה, ועד ההורים בביה"ס כך נמסר לנו לחץ לשנות את התמונה המעוותת הזו. ביקשו להזמין גם את הולנדר שנכחה בטכס בפתיחת שנה"ל בהראל, אולי על אפה ועל חמתה של בלוך.

הולנדר כאמור נכחה ואף בירכה את תלמידי וצוות המורים של ביה"ס. "התרגשתי יחד עם ילדות כיתה א' ובנות כיתה ו' לחנוך את מבנה הכיתות החדש בבי"ס הראל. הכניסה לשער המבנה מסמנת עבורן גם כניסה לשערי לימוד, סקרנות וצמיחה ואני מאחלת להן הצלחה רבה! חנוכת המבנה היא בשורה לקהילה הדתית לאומית בעיר, הפורחת ומשגשגת.

תודה רבה לאלה שעמלו קשה כדי להגיע ליום הזה- ראש העיר עליזה בלוך, ממונה חינוך הר' ישעיה ארנרייך, מנהל מינהל חינוך קובי עמר, ועד ההורים הבית ספרי בראשות ד"ר יוסי כהן ויואב ברוורמן, אורי אוהלי, הרווה פרנק, ועד ההורים היישובי, יו"ר סניף הבית היהודי חיים בן מרגי אשר עמל בקדנציה הקודמת והשקיע שעות רבות ולמנהל בית הספר הרב יאיר בלולו, וצוות ההוראה."

נושאים: חינוך, בית שמש, עליזה בלוך, הבית היהודי
הולנדר עם קובי עמר
הולנדר עם קובי עמר
הולנדר עם קובי עמר
הולנדר עם קובי עמר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
חנוכת הראל בסופו של דבר, גם סגנית ראש העיר הוזמנה
אומניק
(5 / 5)

נכתבה ביום שלישי, 01 בספטמבר 2020, 09:54

תודה לכל מי שטרח שהאירוע יהיה מוצלח ולא יהפך לעוד זירה נגד הבית היהודי