הנשים כבר ניצחו בבחירות הקרובות- היום נעשתה הסטוריה שידור רדיו באתר חרדי

אחרי ניסיון שידור פרסומות מעלה היום מיטל בן לולו, ריאיון עם ד"ר עליזה בלוך. נשים משוחחות ביניהן ובשידור והכל על הווי מקומי. מומלץ לראות גם לציבור החילוני...

שחקנית מראיינת
שחקנית מראיינת

היסטוריה בעיר, אישה חרדית מראיינת בשידור אישה אחרת, הכל תוצרת אתר מהדרין ניוז. האתר החרדי פורץ גבולות חדשים, מעלה פרסומות חרדיות בעזרת לא פחות ולא יותר, שחקניות. הראשונה מיטל בן לולו, רעייתו של אחד הכותבים באתר מהדרים הופכת את הבימה הזו לזמינה ונגישה לנשים חרדיות.

ומה היא עושה? אחרי דקות ציפייה ארוכות סוף סוף עלה לשידור ריאיון ראשון. ומי הזוכה להתראיין? נכון, ניחשתם נכון, ד"ר עליזה בלוך שעולה בשידור חי ובמשך כ-25 דקות ארוכות פורטת את מחשבותיה ורעיונותיה לדרך הניהול הרצויה כאן בעיר.

"השלטים מככבים, חוגי הבית מלאים, צוות 100 הימים בראשות רענן דינור, ויום הבוחר קרוב מתמיד. רגע לפני שתושבי בית שמש יכריעו מי יהיה הקברניט שינהיג את הספינה בקדנציה הקרובה, בעוד כחודש וחצי, המועמדת עליזה בלוך מתייצבת לראיון וידיאו נטול כפפות עם אתר 'מהדריניוז'." מחמיא עורך האתר לפני הצגת הריאיון. הערה חשובה לצופים: בסרטון קיימות תמונות נשים." מה זה אומר שרק נשים יכולות לצפות? כאמור מדובר באתר חרדי מהדרין ששבר כמה וכמה מחסומים מאז הקמתו, למשל לא חושש לעמוד מול מושחתים ולא משנה מיהם ומה תפקידם במערכת. האתר נאבק בימים האלה בבית המשפט האזרחי מול אחד מאישי הציבור הבולטים בעיר., האתר העדיף דין תורה...

את הריאיון עורכת הגב' (רבנית?) מיטל בן לולו בהרבה חן ונעים ממש להקשיב ולצפות. נכון שיש עוד מהמורות בדרך, רדיו וטלויזיה אינם רק משחק, הם גם מקום להבעת דעות חריגות ועמוקות, והשאלות חייבות ללכת בכיוון הזה. מיטל בן לולו משתדלת מאוד לעשות את העבודה, וניכר כי תודרכה היטב לקראת הריאיון ובמיוחד לנסות להוציא מד"ר בלוך את המירב. כך היא מצליחה לחשוף בפנינו שד"ר בלוך גיבשה לעצמה כבר צוות של מאה הימים הראשונים שלאחר המהפך. אבוטבול יכול להיות שאנן עד הריאיון הזה, כאשר ישמע או יצפה בתמונות יכול רק לברך על הרעיון והיוזמה הראשונה החוצה גם את השקפת עולמו ואיך ישמע בלי שיראה את בלוך ובן לולו משוחחות ביניהם?

בהצלחה לצוות מהדרין ניוז.

נושאים: מהדרין ניוז, מיטל בן לולו, עליזה בלוך
שחקנית מראיינת
שחקנית מראיינת
שחקנית מראיינת
שחקנית מראיינת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
הנשים כבר ניצחו בבחירות הקרובות- היום נעשתה הסטוריה שידור רדיו באתר חרדי
גולש אנונימינכתבה ביום שלישי, 13 באוגוסט 2019, 13:48

לא חרדי ולא נעליים. חילוניניוז