בלוך מבקשת העברת סמכויות לשלטון המקומי מהשלטון המרכזי בתחומי הבריאות

גם ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך בועידת השלטון המקומי muni- expo דיברה וחשפה רצונה בעת הזו להעניק סמכויות יותר לשלטון המקומי בתחום הבריאות. במקום נכח ניצן הורוביץ. האם הגיב?

צילום: דוברות העירייה
צילום: דוברות העירייה

האירוע השנתי הגדול, המשמעותי והנרחב ביותר של השלטון המקומי בישראל הכולל בתוכו יריד מציגים, כנסים מקצועיים ואירוע בינלאומי – Muni World יצא לדרכו היום וייימשך יומיים היום ומחר.

אורחים רבים פוקדים את הבימה המרכזית בה מציגים עמדות ודעות.

את האירוע פוקדים כ- 9,000 מנהלים בכירים מ- 257 רשויות ו- 400 חברות ותאגידים עירוניים. רק פעם בשנה, ניתן למצוא תחת קורת גג אחת, את כל הצמרת המוניציפאלית הישראלית לחוויה יוצאת דופן של מפגש, לימוד, החלפת דעות ורעיונות וחשיפה לספקים ועסקים הפועלים במגזר. האירוע הוא כר פורה לחדשנות, ליזמות עסקית ולטווייתם של קשרים עסקיים ענפים. עוצמתו של הכנס נובעת משיתוף הפעולה שרוקמים המשתתפים והשפעתו על חיי היום יום של מיליוני אזרחים במדינה.

בין אלה שהופיעו היום היה ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו יו"ר האופוזיציה, שחשף עוד מס חדש משקו של השר ליברמן: "שמעתם על מס נטפליקס. זה דבר מטורף. אין לו שום היגיון כלכלי, אלא פוליטי. איך נגרום שאנשים לא יהיו בערוצי הנטפליקס כדי שיחזרו לערוצי התעמולה? נטיל עליהם מס נטפליקס". שרים, וראשי רשויות משתתפים וחושפים דעתם.

גם ראש עיריית בית שמש ישבה בפאנל אצל אטילה שומפלבי, ומשם מדווח דובר העירייה שהתמקדו בקורונה. "הקורונה למדה שבמעט המקומות שראשי רשויות קיבלו אפשרות לקבל החלטה אפשר היה להוביל תהליכים... אנחנו בהפסקה רגעית בין הגלים זו ההזדמנות לעצור ולראות איך עושים את העברת הסמכויות מהשלטון המרכזי למקומי" בלוך אמרה את הדברים לקראת החשש מגל התפרצות נוסף של נגיף הקורונה וניהול עתידי של האירוע. היום מדברת מערכת הבריאות על הימצאו וריאנט חדש, אמנם פחות אלים מקודמו, אבל הוא קיים וצריך להיערך. בלוך מקדימה תרופה לגל החמישי. וכיצד הגיב שר הבריאות? זה העדיף לא להתייחס.

נושאים: ועידת השלטון המקומי, עליזה בלוך, ניצן הורוביץ, קורונה
צילום: דוברות העירייה
צילום: דוברות העירייה
צילום: דוברות העירייה
צילום: דוברות העירייה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: