גולדברג חייב להתפטר עכשיו- גם אם מדובר בחמישים יום לפני הבחירות

איך הייתם נוהגים כלפי אדם שנוהג נגד אינטרס בוחריו? איך הייתם נוהגים כלפי נבחר שפועל נגד אינטרס ציבורי אבל ממשיך ליהנות בשכר ובטובות הנאה נוספות מכספי הציבור? הדילמה הזו כולה מצויה על הפרק.. קראו ותבינו

2 / 5 ☆ מדרגים: 2
שמעון גולדברג סגן בשכר
שמעון גולדברג סגן בשכר
עוד מליאת מועצת עיר שמתבטלת, הפעם המבקש הוא סגן ראש העיר שמעון גולדברג ( אגודת ישראל, שלומי אמונים) המבקש מהיועץ המשפטי לעירייה לבטל את קיום המליאה, בעצם מלדון על סדר היום המוצע. תוכן סדר היום במליאה שלכאורה טובת ציבור שולחיו של גולדברג עשויים היו ליהנות מהפירות הרבים שגדלים על אותו עץ התברים במחלוקת. אבל גולדברג בעיקרון, שומר אמונים לסדר ולחוק, חושב שהמליאה זומנה בניגוד לחוק ולכן הוא מבקש לבטלה. המליאה אגב בוטלה לבסוף בהנחיית היועץ המשפטי לעירייה עו"ד מיקי גסטוירט שראה צדק בפנייתו של גולדברג.

בימים כתיקונם, היינו אומרים, וואלה, גולדברג רוצה חוק, שומר סדר, באמת מגיע לו צל"ש על דרישה לבטל כינוס מליאה שאינו באופן הרגיל של הכינוס.

ועוד, גולדברג אינו וייסמן או זמורה או אפילו מולא או ווליצקי, (שמות חברי מועצה ) הוא סגנה של עליזה בלוך. הסגן קם על הראש? הסגן מערער למעשה על ההגמוניות השלטונית, גולדברג כבר הוביל אופוזיציה נגד בלוך, אחרי הדחתם מהקואליציה. אם אז עדיין זה נראה סביר (מזל שבג"צ מתיר לנו להשתמש במילה הזו עוד) הגיוני, נורמלי, מה עכשיו?

גולדברג מורד במלכות, מבקש לפעול נגדה, מותר לו. חופשי לנהוג כהבנתו. האם זה משרת את אינטרס בוחריו? במסגרת התברים ישנו תב"ר (1071) שמהותו: בניית בי"ס יסודי עם 24 כיתות ברמת אברהם על מגרש 400. סך התב"ר כ-24 מיליון ₪. המקור שלו משרד החינוך. לא יבנו את ביה"ס, מה יבקש אדון גולדברג במליאה אחרת? תביאו מנדים!!!

וזה רק אחד מתוך התברים הרבים שהונחו לפני חברי המליאה. הנה עוד אחד, סכום גדול, הקמת תלמוד תורה במגרש 213 בסכום של 27 מיליון ₪. שוב המקור משרד החינוך. אגב שני התברים כבר אושרו בעבר ומאשרים אותם שוב כדי להגדיל ולהוסיף כסף להשלמתם. והם בשלבי בנייה...

ויותר אם זה משרת את בוחריו, איך בהתנהלות כזו הוא שומר על הקופה הציבורית?

זוכרים את המחלוקת הגדולה סביב מימון המנדים? מימון רכישת מנדים נעשה בדרך כלל מקופה ציבורית, משרד החינוך והשלמה העירייה. זה בזבוז!!! מיליוני שקלים יורדים לטמיון בגלל התנהלות קלוקלת מחשבה מעוותת של נבחרי ציבור. תכנון מוקדם, מחשבה בריאה ללא שיקולים פוליטיים יחסכו למדינה הרבה כספים. את מי זה מעניין?

הנה כך עובד גולדברג. ואתם הציבור, כולל שולחיו, תתנו לו עוד כרטיס כניסה מועצת העיר? תמנו אותו נציגכם בקואליציה הבאה? ואולי גם בעל תפקיד?

גולדברג ממשיך לאכול מפריה של הקואליציה הקיימת. הוא בתפקיד!! על פי ההסכם החתום עליו הוא ובלוך, אי הצבעה לפי הצעות ראש העיר תביא להיפרדות. יעשה גולדברג צעד אחד קטן, אפילו אם מדובר בחודשיים לפני בחירות, ויתפטר. ילך לדרכו במדבר רק לחודשיים מרצון, לא יקבל משכורת. ולגולדברג יש לשכה, ויש הוצאות נלוות, אחזקת רכב ועוד. יתפטר, עכשיו!!! ימשיך לנהל מלחמותיו בבלוך, (מגיע לה שיילחמו בה) ינהל מלחמותיו מבחוץ, יצא גבר ובעיקר יחסוך לקופה הציבורית כסף שאיננו.

נושאים: בית שמש, עליזה בלוך, שמעון גולדברג, בחירות 2024
שמעון גולדברג סגן בשכר
שמעון גולדברג סגן בשכר
שמעון גולדברג סגן בשכר
שמעון גולדברג סגן בשכר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:22 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
גולדברג חייב להתפטר עכשיו- גם אם מדובר בחמישים יום לפני הבחירות
יונתן
(3 / 5)

נכתבה ביום שני, 08 בינואר 2024, 12:30

גולברג הנציג החרדי הכי משופשף וערמומי עליזה לא מתקרבת אליו עושה לה בית ספר יישאר עוד 5 שנים סגן ואחראי על כל הבניה בעיר ובקדנציה הבאה הוא ראש ההעיר ל15 שנה

גולדברג חייב להתפטר עכשיו- גם אם מדובר בחמישים יום לפני הבחירות
אחד מהעם
(1 / 5)

נכתבה ביום ראשון, 07 בינואר 2024, 14:11

מר סולטאן, אתה תושב שכונת רמת אברהם ? גולדברג מייצג אותך ? בכנות, בחרת בגולדברג בבחירות הקודמות ? חשוב שתתן לבוחריו להחליט על מה יעשה אדון גולדברג ולא אתה, זה נכון אם גם אתה בחרת בו, איני חורש בעגלתך לדעת מטעם מי נשלחת וכתבת את מה שכתבת, (זוכר מה אמר שמשון הגיבור, לולא חרשתם בעגלתי לא מצאתם חידתי), גם אם בחרת בו, אבל בוחר אחד זה לא בוחריו. בוחריו יחליטו על כך ביום הבחירות,