משימה עכשיו: לגייס פרוייקטור מקומי לנהל את המערכה בקורונה

בני ברק גייסה בגל הראשון פרוייקטור מקומי לסייע בידה לצמצם התחלואה והצליחה. למה בית שמש לא תלמד ותגייס בעל תפקיד שמשימתו תהיה לצמצם את התחלואה בעיר.

בלוך בבי,ס אשכול
בלוך בבי,ס אשכול

בסה"כ מאז פרוץ המגיפה היו ויש בבית שמש 3340 חולים לפי אותם נתוני קורונה מעודכנים להיום, בשלושת הימים האחרונים חלו 406, ממוצע של 135 חולים ליממה!!! מתחילת השבוע גדל מספר החולים ב-521. תל אביב העיר המושמצת מאוד אצל החרדים, היו ב-7 הימים האחרונים 283 חולים. אוכלוסיה פי 4.5. פתח תקוה 317 חולים ב-7 הימים. אוכלוסיה פי 2.5.

איך תסבירו את הנתונים האלה?

אין הסבר הגיוני זולת אחת, בבית שמש לא מתמודדים נכון עם המגיפה. וקשה יותר, לא יודעים להתמודד עם המגיפה. נכון, אין בעולם אדם שיודע להתמודד, וכולם לומדים לעשות זאת כדי תנועה. מה שכולם עושים, לא עושים בבית שמש. אם המדינה יכולה להרשות לעצמה לגייס פרוייקטור למשימה הלאומית, בית שמש יכולה להרשות לעצמה לגייס אדם שינהל עבורה את המאבק הזה.

יש קצינים בכירים במיל בעיר שניתן לגייסם למשימה החשובה הזו, נדמה לי שאם ראש העיר הייתה משוועת לעזרה, היו מתייצבים כמה גנרלים בדימוס למשימה החשובה הזו. מי יעמוד מנגד ולא יגיע להתייצב לסייע בהצלת חיי אדם?

שמעתי הבוקר את ראש עיריית טירה, "אם לא יטיול עלינו סגר, אטיל על העיר שלי סגר מרצון. וזה אחרי שכבר שבועיים אנחנו במצב של מלחמה בנגיף. זה לטובתנו כולנו, לטובת התושבים שלי, לטוב הבריאות שלכם. לא יהיה נוח, אבל אין ברירה".

מצערת העובדה שבזמן מלחמה מוכח שאין לעיר מפקד. אין ראש עיר שיכולה ויודעת כיצד לנווט את הספינה. בני ברק גייסה את האלוף נומה לסייע בידה. בית שמש עם סימפטומים קשים לא פחות, עם 3340 חולים ו- 521 רק בימים האחרונים חייבת ליזום הזמנת בעל מקצוע בתחום לנהל עבורה את המאבק הזה.

עיריית בית שמש מתנהלת כמו חנות מכולת בשנות השמונים. בלי תכנית עבודה, בלי חמל מקצועי, בלי קשר אמיתי וכנה עם הציבור, בלי הסברה נכונה, לא תנצח את הנגיף. כמה הוא קטן, הוא ממזר וחמקמק וממשיך להכות בנו.

ואני אומר לה לגב' בלוך, לא בושה לבקש עזרה. יש אנשים, יש מביני עניין בעיר שמסוגלים להרים את הכפפה. נסי ת זה, תצילי אנשים מסכנה. הקרדיט כולו שלך. כל יום שעובר ובו ייחשפו עוד מבני בית שמש ובריאותם תעמוד בסכנה, זה על מצפונך. אל תקחי את זה על כתפייך. הן דלות מדי, חלשות מדי, רכות מדי.

נושאים: קורונה, בית שמש, פרוייקטור, עליזה בלוך
בלוך בבי,ס אשכול
בלוך בבי,ס אשכול
בלוך בבי,ס אשכול
בלוך בבי,ס אשכול
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
משימה עכשיו: לגייס פרוייקטור מקומי לנהל את המערכה בקורונה
תושב ותיקנכתבה ביום ראשון, 06 בספטמבר 2020, 15:40

נו באמת,סמכו על הוונדרוואמן. האגו המנופח,חוסר היכולת,ושחצנות בלתי מבוססת יעשו לה את העבודה בלשון סגי-נאור על גב הבריאות של התושבים.יאללה נמאסת עלינו,איזה פראיירים יצאנו שהאמנו בך ובחרנו אותך לתפקיד.

משימה עכשיו: לגייס פרוייקטור מקומי לנהל את המערכה בקורונה
גולש אנונימינכתבה ביום ראשון, 06 בספטמבר 2020, 14:20

היא שחצנית לא תקבל תכתיבים= בשונה מעיריית בני ברק ששם ראש העיר שיתף פעולה - וקיבל תכתיבים מבעל הניסיון

משימה עכשיו: לגייס פרוייקטור מקומי לנהל את המערכה בקורונה
חייםנכתבה ביום ראשון, 06 בספטמבר 2020, 08:49

1. לצערנו דר' בלוך מאמינה רק בעצמה. 2. מעניין כמה מהחולים ברמב"ש א הם בני ישיבות שאינם תושבי המקום (בעיקר ישיבה מסויימת)?