איך קושרים את בני המקום לנווה שמיר?

עם מצב מורכב, צריך להתמודד בכלים לא שגרתיים. ואפילו הדבר הכי שגרתי, להקים צוות היערכות לקידום שיווק נווה שמיר בקרב בני העיר לא הקימו.

ראשי הליכוד מקדמי נווה שמיר
ראשי הליכוד מקדמי נווה שמיר

מנהיגי ישראל (הליכוד והחרדים) חשבו שתמריץ כספי בדמות מחיר דיור למשתכן, מחיר המוזיל בכמה מאות אלפי שקלים מחיר דירה יהווה גורם מושך למאות זוגות צעירים. מבחנם אצל הציבור החילוני יהיה בחודש הקרוב. מעניין יהא לראות כמה אכן ינצלו את הפיתוי הזה.

בשבוע הבא כאמור מתחילה ההרשמה לנווה שמיר, כאשר יש עדיפות מסויימת לבני המקום. ושימו לב מה לא עשתה העירייה, לה יש עניין שבני המקום יהיו ראשונים לקפוץ על העגלה. חשבתי שגיליונות יום שישי האחרון, (1.12.17) של המקומונים בשירות העירייה יהיו מלאים במודעות מטעם העירייה ניסיון לשכנע את בני המקום להיות מוכנים להרשמה. מה שקרוי סיוע בהתארגנות מטעם הרצון הכנה אכן לשווק תחילה לבני המקום. ו... יוק!! איזה אכזבה לעיתונות המקומית בכלל, חסרו המודעות. ואם אין מודעות, משמע אין גם צוות מלווה לקידום רעיון השיווק כאן בעיר. אז האם יסתפקו ברשתות החברתיות? האם אולי ישלחו הודעות מסרונים צעירים? למיטב ידיעתי אין מאגר שמי של אנשים בעלי רצון.

מה שמביא אותנו למחשבה אודות הגשמת הרצון הזה. כבר חודשים עמלים בעירייה על הכוונה לקדם את נווה שמיר. איך אין להם מאגר של מעוניינים? איך לא דאגו לכך?

לא מאוחר, גם היום, גם יום ראשון בשבוע הבא יכולים בעירייה להתחיל שוב על ארגון מאגר שמי פוטנציאלי לרכישה. עליהם צריך להפעיל 'מכבש' בצורת כותרות חיוביות קיימות בעיר. למשל, מיקומה הגיאוגרפי של העיר במרכז המדינה, על אם הדרך לצפון, לדרום. סמוכה לירושלים, וקרובה לתל אביב, אקלים נוח, אויר הרים ונקי בדרך כלל, מזג אויר, נוף הרים, יערות עד ובעיקר מרחבים מושכים אלפי מטיילים. מערכת חינוך יסודית איתנה ואיכותית. וניתן לחפש ולמצוא עוד גורמים משכנעים.

ועם זאת לא מאוחר, אם יקראו את השורות האלה היום יכולים כבר להתחיל כל אלה שמשייכים לעצמם קידום שיווק נווה שמיר להתארגן, להקים צוות עבודה, עם הגדרות, מטרות, יעדים. עד סוף דצמבר יהיו בידינו המועמדים הפוטנציאליים בהגדרה בני המקום המועדפים. עד סוף דצמבר הצלחנו לגייס עוד מועמדים פוטנציאליים , דור בני המקום שעבר לערים אחרות ומצויים שם בשכירות. ההסתמכות על העובדה שמצוקת הדיור תגרום לבעלי העניין לחפש את נווה שמיר כפיתרון אינה מספקת, וחייבים ליצור את הזרזים האפשריים כדי לבנות את מאגרי השמות.

הקמת צוות כזה אפשרית ומחויבת המציאות. ויפה שעה אחת קודם.

נושאים: נווה שמיר, בית שמש, משרד השיכון
ראשי הליכוד מקדמי נווה שמיר
ראשי הליכוד מקדמי נווה שמיר
ראשי הליכוד מקדמי נווה שמיר
ראשי הליכוד מקדמי נווה שמיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: