כל גני הילדים נפתחים הבוקר בבית שמש

כל הגנים יופעלו אבל בשיטת הקפסולות כך שבפועל חצי מהילדים יבואו היום וחצי ביום רביעי. כל הגנים חברו חיטוי. גני חובה יעבדו עד 15:30

גננות נערכות לקראת היום
גננות נערכות לקראת היום

זה היום לו חיכו הורים רבים, בו הילדים ישובו מערכת החינוך. שובם של ילדי גן הילדים יאפשר גם למשךק להמשיך בניסיון לשוב לשגרה מימי נגיף הקרורונה. נבהיר הנגיף עדיין כאן וחייבים להקפיד שבעתיים במיוחד אצלנו בבית שמש.

מנהל אגף החינוך מעוז ביגון הוציא הודעה וברכה לגננות ולסייעות ובה בישר על החזרה לשגרה. "כל הגנים יופעלו אבל בשיטת הקפסולות כך שבפועל חצי מהילדים יבואו היום וחצי ביום רביעי." מבהיר ביגון בהודעתו. יש תלונות מצד ההורים על העובדה שחצי השני כולל ימי שישי בו רבים מההורים בבית, לאלה מובטח כי בשבוע שני של החזרה לשגרה יתהפך הגלגל, ואלו שהיו בחצי הראשון יעברו לסבב ב של השבוע ויבואו במחצית השנייה של השבוע. לדברי מעוז ביגון כל הגנים ערוכים לקבל ילדים.

יו"ר הנהגת ההורים שי כהן העוקב בצמוד מאוד, אומר הבוקר: "כל גן עבר ניקוי וחיטוי כנדרש, הצלחנו להתגבר על חוסר בכוח אדם (8 גננות לא מגיעות בגלל בעיות בריאות וכדומה) וכל גן קיבל ערכה הכוללת אלכוג'ל, כפפות ומסכות לצוות, מדחום לייזר וכמובן דף הנחיות". בדף ההנחיות הסברים על כללי התנהגות, על הקפדה לכך שההורים לא יוכלו לשהות בגן, ועוד. שעות הפעילות לגנים יהיו כדלקמן: גני טרום חובה 07.55 עד 14.00

גני חינוך מיוחד 07.55 עד 14.00

גני חובה 07.55 עד 15.30

כמו כן מוסיף שי כהן: "נעשה בדיקות חום ומילוי טפסים לפי הנחיות משרד הבריאות בכל יום. באשר לימי הלימודים במערכת החינוך היסודי, שי אומר שהוא לא יודע אם היה משהו חריג.

"לי ידוע ומבדיקה שעשינו כל הגנים שנפתחים בוצע נקיון וחיטוי כולל משחקים שנבחרו, היום יש סיור בגני ילדים לבחון בעיות אם יש. בבריאות ובהצלחה לכולם.

נושאים: חינוך, בית שמש, גני הילדים
גננות נערכות לקראת היום
גננות נערכות לקראת היום
גננות נערכות לקראת היום
גננות נערכות לקראת היום
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: